♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Min sønner 7 uker, og har dager hvvor han er mye våken. I dag sto vi opp kl. 9:15, og nå er klokken snart 14:30. På denne tiden har han bare sovet 30 minutter. Han er urolig og sutrer litt, men skriker ikke. Slik var dagen i går også, men i natt sov han to dupper på 5 timer. Flere som kjenner til dette? Rart han ikke blir trøttere enn at han klarer seg med et par-tre smådupper i løpet av en hel dag.
lutefisk Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har ikke noen løsning på "problemet", ville bare si at jenta mi heller ikke er så flink til å sove. Hun er nå 6 mnd. Har merket at hun sover godt på trilleturer, og hvis det er litt kjølig. Men ikke så ille kaldt som nå da :0) Det har vist seg at hun har kiss, men jeg vet ikke om det er derfor hun sover mindre enn andre barn. Eneste svaret jeg har er at du får prøve å finne ut av hvilke situasjoner som gjør at han sover bedre. Vi går vanligvis daglige trilleturer, eller jeg legger henne i vogna ut på terrassen. Men nå som det er kaldt tar jeg på henne en lett utedress og legger henne i vogna på rommet hennes. Der er det kjølig, og hun tror hun skal ut og sovner. Eller jeg lar henne sove på fanget mitt. Men hun har som sagt aldri sovet så mye som andre barn. Og hvertfall ikke så mange ganger i løpet av døgnet som er vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå