Petit-Potet Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hei jenter... Er det noen der ute som har prøvd postafen mot kvalme? Jeg hater nemlig å ta tabeletter og lurer derfor om jeg skal "gidde" å ta de. Men hvis de virkelig hjelper gir jeg de selvfølgelig en sjanse. Gratulere til dere alle med bebis i magen og godt svangerskap!
Reflexia Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 jeg gikk daglig på postafen i mine to forrige svangerskap...til jeg var ca 4 mnd på vei....hadde de på nattbordet og tok i løpet av natten,sånn at de begynte å virke før jeg sto opp...tar ca en time før virkning..og varer i 12 timer ca....hendte jeg glemte å ta de innimellom og da ble dagene ødelagt for min del!! hjalp for meg hvertfall! har hørt om de som ikke har nytte av postafen også,men er verdt ett forsøk=) lykke til
:) ! Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 De hjalp veldig på meg også, jeg har ikke tatt de daglig, men noen dager var værre enn andre. Hvis jeg da tok en postafen ble jeg mye bedre Jeg har god erfaring med de Kan bli litt trøtt av de, men heller det enn kvalm sier jeg! Og trøtt er jeg uansett
Petit-Potet Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2010 Tusen takk for svar...jeg får prøve! Er ikke så kvalm at jeg kaster opp, men ikke noen god følelese for det... Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå