Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Er ei ganske stor jente, i størrelse, og er usikker på om sånne bæreseler og sånt, er laget for sånne som meg? noen som vet noen som har seler med god plass? Har ett lite høfteproblem, så sliter litt hvis eg bærer skeivt for lenge, så da hadde det vert greit å henge den lille på magen når den kommer ut, om mulig..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Der er mange som syr etter mål, og ja der er mange bærere som er store også. Prøv http://www.titt-tei.no for eksempel Lykke til! Bæring er genialt (og stilfult).
smokie m/ nr 3. Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Sjal eller meitai. Sikkert lurt for deg å bære på begge skuldre?
Rugekassa til nurket Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Har ikke prøvd så mye forskjellig, men er veldig godt fornøyd med manduca som er en formsydd bæresele som kan brukes med barnet på magen og på ryggen når de blir litt større. Foreløpig kløner jeg litt med å få han på ryggen alene. Målte omkretsen på magebeltet til 147 cm. Og har lange stropper. Manduca er super for pappa også. Butikken Bæreglede i Oslo kan veilede, og ellers anbefaler jeg tettinntil.no for å få oversikt over hvilken type bæretøy som kan passe deg best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå