nonstop79 Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Noen som er gravid og bor i Bergen er? eg er 30 og venter mitt første lille nøste i mai...
MiniMe-i-Magen Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Også førstegangsgravid, 29 år, termin rundt 22. juli 2010. Nettopp havnet i samlivsbrudd med barnefar, så blir alene dessverre...
nonstop79 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2010 veldig Trist att det skulle ende sånn da..Håper nå ting går bra med deg likevel. At du klarer å glede deg over det lille livet i magen din.. Da eg fortalte nyheten om att eg var gravid, så det mye ut som det gikk den veien for meg og.. men der har det vert helomvending for hans del. Vi var ikke samboere, men prøver nå å finne leil før den lille kommer, sammen. Er mye nytt og rart, og mye å tenke på når man skal ha en liten en. Håper nå du har folk rundt deg som støtter deg, og hjelper deg vertfall. Trenger det når man blir alenemamma.. Godt med litt ekstra støtte i ryggen da.. Eg har kjærese her, men mesteparten av familie og venner bor ett stykke unna.. Så kjenner ikke mangen i bergen lenger.. Er tilflyttet. Har bodd her mange år, men de fleste eg kjente har desverre flyttet herfra.
Blir mamma i april:) Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Fra Bergen, med termin 27.april:)
Nikkamoren Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Hei Jeg er fra Bg, er 36 år og førstegangsgravid. Har termin 6 oktober. Har ikke andre venninner som er gravide nå så setter stor pris på kontakt med dere andre her inne.
Nikkamoren Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Heisann Uvanlig lite pratsomme bergensere her må jeg si. Ikke akkurat det mest aktive forumet det her nei.
nonstop79 Skrevet 10. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2010 HEi..Ja var uvanlig lite liv her inne.. derfor har eg vel egentlig rett og slett glemt å gå inn igjen her i det siste.. Eg er ikke fra bergen sjøl, er tilflyttet, og de fleste eg kjenner har flyttet fra byen igjen.. Så blir litt ensomt til tider.. Så å kanskje funnet noen andre som venter små man kunne hatt kontakt med, hadde vert veldig kjekt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå