Gå til innhold

hjelp! føler alle studerer meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 7 å har allerede fått en mage som synes... men selv føles det bare som om jeg har lagt på meg litt.... føler alle ser på magen...:) jobber som lærer så det er ikke så lett skjule den...selvom jeg velger klær med litt vidde.. Men med 30 øyne på deg hele tiden er det ikke lett skjule..

Jeg ønsker ikke si det enda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ser sikkert på deg på akkurat samme måte som før.. bare hjernen din som tolker ting annerledes;) Er litt som når man selv er gravid så ser man bare gravide rundt seg.. eller om man selv ønsker seg barn er det plustelig bare lykkelige småbarnsforeldre overalt...;) Slapp av du og tenk på om du hadde følt det samme om du faktisk ikke var gravid og "bare" hadde gått opp et par kilo i jula pga for mye deilig mat;)

Skrevet

Hei! jeg er 10+4 og føler også at alle stirrer! er lærer selv og elevene mine på 7 år sa at jeg så så trøtt og sliten ut... det sier vel sitt. Føler også at kollegane stirrer på meg hele tiden, så vidt jeg tør å gå på do også...men skal røpe nyheten om 2 uker. fælt å gå rundt å være paranoid. men hvordan fotelle det til kollegaene? og til elevene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...