Gå til innhold

Har ikke vondt i puppene lenger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dette svangerskapet er jeg så redd for at det ikke skal gå bra.. Nå har det vært to dager hvor puppene ikke har vært vonde, men jeg har generellt vært i dårligere form; kvalmere, mer vondt i ryggen mer, stikninger etc.. Jeg husker rett og slett ikke hvordan det var i mitt forrige svangerskap, for snart sju år siden, og dette er fryktelig frustrerende.. Er såååå redd.. Skal til lege for første gang på tirsdag, selv om jeg helst kunne tenkt meg og gått pronto.. Vil jo ikke virke hysterisk heller..Hvordan har dere det med symptomer? Kommer og går de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei engleving

Skjønner godt hvordan du har det. Her kommer det og går. Er ikke kvalm lengere, mindre svimmel, mindre vond i puppene,men kløe rundt brystvorter og på huden rundt + mage. Føler meg som små hypokonder, må kjenne etter om jeg kjenner noe og så redd noe er galt når jeg ikke er dårlig/har vondt... blir jo tullete.

Er 9+4 nå, så er kanskje vanlig at slike symptoner avtar.. satser på at alt er iorden. Skal ikke på kontroll for i midten av februar og har så lyst å høre hjertelyd for å sjekke om at er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...