Gå til innhold

Tilbake fra ul i dag...

Anbefalte innlegg

....OG DET GIKK BRAAA!!! Verdens fineste syn!! Er helt overlykkelig nå. Var på dagen 9 uker, akkurat som vi hadde regnet ut. Bebis var 2,1 cm og var sprell våken da vi tok ultralyd. Hjerte slo og hun/han viftet med armene. Legen sa det var meste vanelig at de sov store deler av tiden, og skrøt fælt av at lille var så aktiv så tidlig. Hehe, jeg må skryte litt.

Dette unner jeg dere alle, og lykke til til deg Pernille i morgen!

<3 <3 <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141232665-tilbake-fra-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra!! deilig følelse!! masse lykke til framover.....

tror nok ikke jeg skal inn på UL før den ordinære...føles som en evighet til!!! kunne det ikke vært en ekstra ul fast for alle da? hehe...

det kjipe er at jeg ikke føler meg gravid..eneste er at jeg har litt dårligere matlyst..og tenker da selvfølgeli på om alt er som det skal, om det er en MA osv.....men,men..gjør alt jeg kan for å tenke positivt og krysser fingra for at alt er bra..får heller nyte dager uten kvalme osv..kan jo være en av de heldige,selv om jeg har vært dårlig i mine to forrige svangerskap!!

lykke til alle sammen!!

sååå braaa!!! :o) tenk at du kunne se så mye så tidlig!!! :o) nå gleder jeg meg virkelig til i morgen-håper jeg er like heldig som deg!! :o)

Selvfølgelig har du lov til å skryte!! så fint at det var en så fin opplevelse for deg!! :o)

Er dette deres første??

Dette er min andre,men synes det er like merkelig å spennende denne gangen :)

Det er du nok, Pernille...Håper du får en søt lege, det betyr så mye. De har sikkert sett akkurat det samme tusen ganger, men noen klarer å få deg til å føle deg spesiell. Det føles bra!

Det er min første ja. Så det var utrolig rart! Samboeren ble helt i hundre, endelig skjønte vi det liksom. Nå er det bare å vente til 28 januar, så er jeg i 2 trimester. Håper vi alle komme oss dit...Så trist å lese om de som mister.

Bra du er like spent da og ikke bare engstelig som så mange er. Gled deg over hver dag dere har med lille syns nå jeg.

Har du jente/gutt fra før? Noen "ønsker" for nestemann?:)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...