Gå til innhold

Pleier det å være faste tilbud på barnevogner??...og spm om Mountain Buggy

Anbefalte innlegg

Kanskje teit spørsmål, men er det nå evnt det er tilbud? hvis det er fjorårets modeller som går ut?

Er kun i 11.uke, så syns det er litt tidlig, men er det tilbud, så er det jo en fin grunn:))

har forresten lyst på Mountain Buggy; men hvor lenge i gjennomsnitt kan barena ligge i bagen? Er ikke bagen på denne vogna litt større enn f.eks Quinny? eller tar jeg feil?

Fortsetter under...

Det kommer og går tilbud hele året, avhengig av hvilken vogn du er ute etter. Anbefaler deg å følge med på salg nå fremover. Ellers mener jeg det bruker å være en del tilbud i april ca. for våren pleier være "vognsesong" da "alle" skal ha ny vogn.

Varierer hvor lenge barna kan ligge i MB-bagen. Vår kunne brukt den til ihvertfall 6 mnd. Husk at mange barn ikke vil ligge i bag særlig lenger enn til ca. 6 mnd. For da vil de opp og se :) Vet ikke hvordan MB-bagen er i forhold til Quinny. Den er i allefall ikke mindre.

Men jeg solgte min MB fordi: Bagen er ikke så dyp, derfor synes jeg den ble for lite lun. Og jeg ville ikke ha babyen vendt fra meg i sportsdelen fra hun var bitteliten (ville ikke ligge i bag lengere da hun var 5 mnd.). Så jeg byttet den ut i en Brio happy med luftdekk og teleskopunderstell (ikke kompakt), den vogna er like god å trille som MB bare med fire faste hjul! Så den kan jeg anbefale :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...