Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 7. januar 2010 #1 Del Skrevet 7. januar 2010 Kanskje teit spørsmål, men er det nå evnt det er tilbud? hvis det er fjorårets modeller som går ut? Er kun i 11.uke, så syns det er litt tidlig, men er det tilbud, så er det jo en fin grunn:)) har forresten lyst på Mountain Buggy; men hvor lenge i gjennomsnitt kan barena ligge i bagen? Er ikke bagen på denne vogna litt større enn f.eks Quinny? eller tar jeg feil? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141232367-pleier-det-%C3%A5-v%C3%A6re-faste-tilbud-p%C3%A5-barnevognerog-spm-om-mountain-buggy/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke X 4 Skrevet 7. januar 2010 #2 Del Skrevet 7. januar 2010 Det kommer og går tilbud hele året, avhengig av hvilken vogn du er ute etter. Anbefaler deg å følge med på salg nå fremover. Ellers mener jeg det bruker å være en del tilbud i april ca. for våren pleier være "vognsesong" da "alle" skal ha ny vogn. Varierer hvor lenge barna kan ligge i MB-bagen. Vår kunne brukt den til ihvertfall 6 mnd. Husk at mange barn ikke vil ligge i bag særlig lenger enn til ca. 6 mnd. For da vil de opp og se Vet ikke hvordan MB-bagen er i forhold til Quinny. Den er i allefall ikke mindre. Men jeg solgte min MB fordi: Bagen er ikke så dyp, derfor synes jeg den ble for lite lun. Og jeg ville ikke ha babyen vendt fra meg i sportsdelen fra hun var bitteliten (ville ikke ligge i bag lengere da hun var 5 mnd.). Så jeg byttet den ut i en Brio happy med luftdekk og teleskopunderstell (ikke kompakt), den vogna er like god å trille som MB bare med fire faste hjul! Så den kan jeg anbefale Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141232367-pleier-det-%C3%A5-v%C3%A6re-faste-tilbud-p%C3%A5-barnevognerog-spm-om-mountain-buggy/#findComment-141232443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå