?en til? Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 er det lite når jenta mi på snart fire mnd (midten av januar) spiser ca 90 ml til hvert måltid? det gjelder enten det er mm på flaske eller mme. når hun får mm vil hun ha mat ca 1-2 timer senere, mens med mme går det ofte 3-4 timer, aldri under 3 timer. om hun får kun mm et døgn må jeg opp nesten annenhver time på natten, i tillegg til at hun bruker litt tid på å sovne igjen, ligger å sutrer. jeg får da ikke sove før jeg er sikker på at hun roer seg (ligger på samme rom, og vil ikke vekke faren som skal på jobb). men om hun får mme på kvelden kan hun sove opptil fem timer, deretter med ca 3 timers intervaller til vi står opp. kan dette tyde på lite næring? hun har også begynt å ville ha begge puppene, dette har hun ikke gjort hittil. ble mye dette, men er tanker som surrer i hodet mitt stadig vekk. hun hadde ikke gått opp like mye sist hun ble veid, som hun har gjort tidligere, men nok til at ingen reagerte på det. håper noen tar seg tid til å si sin mening, og kanskje komme med noen erfaringer.
las chicas Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 ikke så mye erfaring her da, men har en jente som også blir 4mnd i midten av januar. hun får kun mm, og spiser annahver time HELE døgnet. har fått mme ett par ganger hos barnevakten og da har hun spist rett under 100ml annahver time. noen ganger vil hun ha begge puppene. er også redd for at jeg begynner å få lite melk så her drikker jeg ammete!
?en til? Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 har prøvd ammete, men synes hun får sann luft i magen av den, så måtte bare kutte ut. tror jeg har litt lite, derfor får hun tillegg. har prøvd lenge å få opp nproduksjonen, har nesten siden fødselen pumpet tre ganger daglig i tillegg, men nå kommer det bare ca 20 ml så er det ikke mer. hadde ca 100 på hver før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå