wow-to-tette-gitt:) Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hei. Er det noen der ute som vet hvor man kan kjøpe refill til bleiebøtter på nette? Har angelcare sin. Har nå prøvd både boots og amazon ettersom di er veldig mye billigere men di sender ikke til norge... Argh! Noen tips?
Propellll ♥ Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Nei desverre, men jeg lurer også på det samme. heiser tråden din litt:)
Moden fersking Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Sjekk om du finner noen svenske nettbutikker som sender til Norge. (Ellers kan man sende til postkontoret i Strømstad hvis man bor i Oslo-området.) Jeg så faktisk det i går på en nettside på salg, men finner den ikke igjen. Mener det var SEK 79 for en refill (NOK 65), men jeg bruker det ikke selv, så... Søk med REFILL BLÖJHINK, og let deg frem. Kan det være noe her? http://www.blojhink-refill.se/refill/index.php
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har dessverre heller ikke funnet dette på nett, men kanskje man kan kontakte Barnas Hus og/eller Reflex, og få de til å sende i posten mot at man forhåndsbetaler ? Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå