Gå til innhold

har diare på 8 (!) dagen med smerter. hadde en dag med oppkast så resten diare. er helt utslitt, spiser ikke og få drukket lite. får ikke time hos legen!!

Anbefalte innlegg

hun kontordama sier det er magevirus og det kan man ikke gjøre noe med, men hvordan kan de vite det? har forsøkt immoium og div og blir bare værre!

det verste er at jeg begynte i ny jobb på tir og i dag har jeg IKKE sjangs til å gå på jobb. Er på do hele natten( hver time om ikke mer) samme på dagen. bare vann som kommer ut. føler megfullstendig deydrert og drlig.

Fortsetter under...

uff.. har vært borti kontordamer som tror de er leger jeg også..

Ta deg en tur på legevakten!

Hvis du tar å klyper deg på huden på armen, blir folden stående igjen? Da er du dehydrert.

Masse god bedring til deg!

Mannen min opplevde det samme i fjor høst, legen ville ikke ha avføringsprøve før det hadde gått 14 dager. Ikke så mye de får gjort uansett..

Antagelig var det en matforgiftning mannen min hadde fått da, spydde en dag også diare i over en uke før han plutselig ble bedre.

Du må bare prøve å drikke, få i deg drikke med salt og sukker. Drikk Farris, eplemost og blåbærsaft. Drikk ofte og små slurker hvis du synes det er vanskelig å få ned, ofte hjelper det litt med sugerør.

Magen din må bare få kvitte seg med djevelskapen der inne og det tar den tiden det tar. Ha alltid et glass foran deg og drikk små slurker ihvertfall hvert 5. minutt.

God bedring!

Det viruset som går nå, sitter ofte i oppimot 10 dager. Og det er riktig, man får ikke gjort så mye med det. Barn selvfølgelig blir prioritert! Så så lenge du får i deg drikke, selvom det kommer ut igjen, og du ikke er kjempedårlig i almenntilstanden, så er det ikke mye en lege gjør. Selvom jeg godt forstår at det ville vært godt å få reist til legen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...