Gjest Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hei hei... Alle er vi et kort i tarot stokken..Vil du vite hva slags kort du er ?? Da trenger jeg din fødselsdato....Jeg vet hva slags kort jeg er noen som vil prøve seg??Jeg er født 17.10.79 Ha en fin dag ....
Frk J Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Hei Tussimor=) hm.. Vet ikke helt om jeg forsto..Men jeg er nysgjerrig og skriver inn min fødselsdato: 24.01.82 =) hihi
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Hei jeg er født 180177 Jeg kan ikke alle korta i stokken, men jeg tenkte på disse begrene når jeg leste datoen din, kan det stemme?
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Hm,,,du nærmer deg ja..Jeg tror jeg er det kortet ja..Men bare noe jeg selv mener da..Hva tror du da??
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Frk J ; Styrke ; Kortet står for mot, indre styrke og selvkontroll. Du må tørre å se løven (angsten) i øynene og stole på deg selv. Tiden er inne til å ta en beslutning uten å la deg påvirke av andre. Du må lære av dine egne feil, og ta ansvaret for ditt eget liv. Kortet står også for makt, energi, handling, frihet, selvbevissthet, integrasjon og individualitet. Hvis noe irriterer deg, må du ikke bli sint, men takle situasjonen med mildhet, tålmodighet og storsinnethet. Selv om løven symboliserer en destruktiv energi, innebærer den også kongelig stolthet. Ikke fortvil eller gi opp, men hold ut og seire. Du har mye mer styrke i deg enn det du selv tror,ha troa på deg selv.. Lykke til,,
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #10 Skrevet 7. januar 2010 Stjernen ; Stjernen står for håp, gir lys i enden av tunnelen og viser vei i mørket. Du er på rett spor, for å nå mål og lengsler kreves handling. Hvis du har holdt tilbake, er det nå på tide å gi generøst. Stjernen representerer inspirasjon, sinnsro, tro og optimisme. Den gir løfter om fornyelse, hell og lykke. Kanskje vil en spesielt lykkelig hendelse snart inntreffe. Kortet viser deg hva som er mulig hvis du tør følge din ledestjerne (drømmer og visjoner). Åpne hjertet og løslat frykt og tvil. Den negative tolkningen kan tyde på manglende selvtillit, tro og tillit. Også tap, tyveri, savn og oppgivelse Lykke til videre,
monca*84*j12 Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 meg vil... 280384 Jeg har trukket tårnet på deg flere ganger.. kanskje det er det du er?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 7. januar 2010 #14 Skrevet 7. januar 2010 SOm sagt så kan jeg ikke alle kortene og er skikkelig amatør på dette med tarot, men synes det er kjempespennende. Synes egentlig at det er flere kort som passer på meg da..... Kan jo nevne noen.... Ypperteprestinnen, de elskende og rettferdighet Flere kort også, men jeg klarer ikke å bli enig med meg selv hva som egentlig passer best på meg....!?!? På deg er jeg usikker på hvilken av de 4, men det første som slo meg når jeg leste om de er Knekten....?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 7. januar 2010 #15 Skrevet 7. januar 2010 heiehei:) sniker meg inn her en tur jeg å laila:) Født: 07.08.83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå