Gå til innhold

Nå blir jeg gal.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Å lese innlegget ditt var som å lese om meg selv. Ble sykmeldt 100% igår og det er 3 uker til jeg går ut i permisjon. Trodde aldri at det skulle bli så vondt i lysken og over symfysen. Vondt å gå, vondt å stå, vondt å ligge, Å snu seg i senga er det prosjektet. Tips: på apoteket selger de silkelaken som en kan skli rundt på, de var ganske dyre, ca 700 kr, så jeg tenkte å se om jeg fant noe silkestoff på en butikk etc å legge under setet i senga (må bare finne ut hvordan jeg skal komme meg til butikken først for nå er det vanskelig/vondt å kjøre bil også...).

Følte litt nederlag angående sykemelding igår, men greide rett og slett ikke å jobbe lenger. 42 dager igjen her, håper de går fort. Jeg håper bare hodet kan feste seg snart slik at bekkenet kanskje blir litt mer stabilt.

God bedring til deg.

Hei.

Det var som å lese om meg selv.

Jeg hadde planer om å jobbe ut tiden,men måtte ringe legen å be om sykemelding....klarte ikke mer....

Har store smerter spesielt om natta,begynner nesten å gråte noen ganger.

Har begynnt hos fysioterapeut,løsner litt på det,men skjønner at jeg må leve med dette de siste 6 ukene.

I natt verket det ikke så mye så jeg har faktisk fått sove litt for første gang på flere dager...vet ikke om det er fordi barnet har festet seg eller om det bare var flaks....

Uansett så ønsker jeg oss alle sammen lykke til videre med dette og plutselig er fødselen der og alt dette er over og vi har fått premien vår:)

Har hatt veldig problemer med bekkenet siden uke 20. Et veldig godt tips: gå på Jysk eller Spar Kjøp eller liknende butikk som selger billig sengetøy. Der har de sengesett i sateng, de som var så veldig populær for noen år tilbake som er sånn silkeaktig - helt glatte. Kjøp dynetrekk, snu det på vrangen slik at de to glatteste sidene går mot hverandre - og legg dette oppå lakenet i sengen din. Da ligger du direkte på sateng som sklir når du snur deg - trenger ikke løfte på kroppen i det hele tatt. Vet ikke hva de koster nå, men definitivt ikke 700 kr hvertfall. Og det fungerer utrolig bra!

Om dere har bil med tøyseter (ikke skinn) anbefaler jeg det samme der, evt plastpose, slik at du sklir mer inn og ut av bilen istedenfor å få all friksjonen fra tøyet.

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...