mamaT Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Tidliger sov hun en liten lur i vognen sin på verandaen ca annen hver time( lurene varte fra 20 til 90 min), men nå som det er så kaldt går jo ikke det. Har jeg prøvd å sette vognen på soverommet med vinduet åpent, men selv med intens ruging får jeg henne ikke til å sove mer enn ca 1 time hele dagen dvs fra ca kl 07-19. Hun har nettopp passert 6 mnd. Hvor mye burde hun sove på dagen, og hvor lang våketid burde hun ha mellom lurene? Hun er tydelig trøtt og gretten. Hun sovner på puppen innimellom, men med en gang jeg tenker på å flytte henne over i vognen våkner hun og er eitrende forbanna. Har derfor prøvd å sitte helt stille slik at hun i allefall skal få sove litt, men det er jo ingen varig løsning... Om natten sover hun fra ca 19:15 el 19:30 til ca 06:30 riktignok med 2-3 oppvåkninger. Hun får mat en gang per natt. Ved øvrige oppvåkninger gir jeg henne litt vann og snakker jeg rolig med henne. Er det noen som har noen råd? Prøvde å spørre helsesøster på 6 mnd kontroll, men ble ikke noe klokere av det. Hun var enig i at 1 time per dag er lite, men hadde ikke noen råd og komme med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå