Gå til innhold

Til alle "ny-graverte"!! litt oppdatering? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen idag da?

Har det begynt å gå opp for dere at dere er gravid?

Er bare i uke 5, oppdaga det veldig tidlig, 4-5 dager før IKM, (angrer på det nå hehe, for tiden går jo så saaaakte) :)

Er litt uggen i kroppen, mye trøtt og sover dårlig. Husker ikke hvordan i all verden jeg klarte å holde det skjult forrige gang - er jo kjempevanskelig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøtt! Er igrunn det hele tiden, og det er slitsomt.... Tok test i går, men visste egentlig at jeg var gravid-( noen ganger bare vet man....) Og den var som forventet positiv. Har ikke klart å ta det helt inn enda... Mistet i okt- så det henger vel sammen med det.... Føler meg absolutt fysisk gravid, men ikke i hodet enda... Håper det kommer, for akkurat nå har jeg ikke engang lyst å si det til noen...

På en måte litt kjedelig å kjenne kroppen sin så godt at man finner det ut så tidlig som dette.. Er uke 4+4....

Skrevet

Ja helt enig! Man er såå ivrig først, bare mååå vite det etc, så vet man det plutselig og man tenker hva i svarte man stressa sånn med....hehe...

Føler meg gravid på en måte ja, nå begynner kvalmen å komme smygende også, så er vel bare det som mangler på min ellers labre form...

Tror jeg må holde senga idag og ikke dra på jobb, er helt pjusk..

ikke pga graviditeten, men formen ellers..

Skrevet

Jeg er akkurat kommet inn i uke 5, er mye trett, hatt 1 kort kvalmebølge i går, og stikke og strammer litt i magen avogtil, gjerne på morgenen. Og blir av og til svinmmel når jeg reiser meg.

Jeg gruet meg sånn til å ta testen jeg lå og dro meg en halvtime i senga for var så redd for å bli skuffa, men når den lyste positiv til meg så reagerte jeg ikke som forventet. ble bare sånn; ja, det var det jeg viste. det var fint å ha det på papiret liksom..;p he he

Skrevet

hehe, ja rart det der.. man bare vet liksom! jeg "visste" det også, testa såpass tidlig pga det. 5 dager før IKM var det svaaaaaak positiv test, vanlig CB dagen etter kjøpte mannen sånn digital cb. Da var det jo ikke noen tvil...

Når er det den lille deler "blodomløp" og sånt med mor egentlig? noen sier 6 uker andre før, Noen som vet?

Skrevet

jeg er 4+5 bare enda.formen er relativt bra.har litt småkvalme,og er supertrøtt,men sover dårlig.det cerste er vel kanskje at jeg er så oppblåst at jeg ikke får på meg dongeribuksene lengre. har skikkelige ømme og harde bryst.men så er jeg såpass happy for at jeg er gravid,at jeg ikke bryr meg stort om det:-))

er enig i at tiden går sakte da.vil gjerne komme over den der 12 ukers-tiden snart.

Skrevet

Jeg er også 4+4 idag, tida går så utrolig sakte....gleder meg sånn å fortelle til familie og venner og få en fin mage..... I min første graviditet hadde jeg kjempeliten mage,så håper den viser seg litt mer denne gangen, men praktisk var det jo å være liten :)

Litt småkvalm og uggen til tider, ellers trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...