Gå til innhold

Favorittleken akkurat nå...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det masse underholding i å ligge å se seg selv i speilet. Har også den ballen, men den triller bare avgårde og min farter ikke så mye ennå. Mer på stedet sprell.

Ellers så har han fått opp øynene for leker med lyd (desverre..., hehe) og noe av det gøyeste er en hard drømmehagen bok med masse lyd i. Smiler masse når han hører hopsideeeeeisi og hopsideisi her er jeg, bare jeg er hopsi en osv..

kjøpte en sånn tv til han til jul, som man snurrer på og så kommer det musikk og tvbilde går rundt- den er kul

ellers er han eldig opptatt av alle lekene sine. her er også de med lyd stas

Leker med lyd er uten tvil det beste her også om dagen...

Favoritten er en slags rangle som også kan festes til bordet med en sugekopp. Lager det henger blant annet en edderkopp på som lager musikk ved den minste bevegelse. Den er STOR STAS!!! =)

Verdt å nevne at den ble kjøpt av tanten i Praha og er deretter preget i musikken ;) Hehe, viktig å gi dem innsikt i ulike kulturer så tidlig som mulig!!! =D

Godt du kom med dette innlegget. Hadde helt glemt av den pakken, så nå fikk jeg hentet den - og fotballen er pop her også.

Ellers er alt som rasler morsomt. Papir, plastbelagte saker, duker, tutekoppen, leker med svære merkelapper. Ja, mange ting er poppis! Fjernkontroll og mobiltelefon også. UFF!

Annonse

Min har også oppdaga lapper!! har et sammenleggbart leketeppe med bøyle på fra Fisher Price og det har skikkelig store lapper!! Så når mannen min plutselig kom inn i stua med saksa og skulle klippe av de stygge lappene, fikk mor fart på seg! Fikk stoppa han i siste liten :) Ellers er matpapir eller bakepapir poppis her i huset. Greit å gi lillegutt når jeg står på kjøkkenet :) Men må være obs når de har fått tenner, da. Er heldigvis ikke der ennå.

Her studeres også vaskelapper nøye. Og når hun sitter i babystolen sin, åpner jeg en kjøkkenskuff slik at hun får tilgang til sleiver, lokk, bokser osv. Det er fryktelig gøy:) Lekene driter hun stort sett i, bortsett fra pekebøker. Hun er muse stille og maks konsentrert når jeg leser små vers og peker på bilder osv!

det kjekkeste nå er en sånn stor leke som lager forskjellige lyder/sanger ut i fra hvilke knapper man trykker på.. Ofte er det skalaen som blir spilt ;) og lillemann trykker i vei på knappene, og hiver seg fra side til side mens han ligger på magen. Tydeligvis hans måte å danse på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...