Gå til innhold

kansje nr 5

mamstilsnart4

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er så heldig og har funnet værdens fineste mann ,vi har 1barn i sammen fra før på 9mnd .,Fra et tidligere forhold har jeg 3 barn på 15,13,og 8

vi har lyst på 1 barn til og planlegger det ganske snart

gruer meg litt og fortelle venner og bekjente om at jeg kansje da en gang blir gravid ,er liksom skuffende og få slengt den der :har ikke du nok liksom

men vi har det veldig fint sammen og ungene trives i hverandres selskap

er kjempeglad for synspungter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg ønsker meg minst 5 barn:) så eg hadde blitt kjempe glad på dine vegner:) forstår godt at du vil ha en til og det er lurt, å være attpåklatt er ikke så lett alltid:)

bare si det at minstemann trengte en på sin alder å leke med:)

forstår godt følelsene dine, eg venter nr 3 og alle er negativ og det er bare nr 3!?!

virker som om alt over 2 er ekstremt mangen barn i dagens sammfunn. snakk om å være firkantet og så kjedelig viss alle er like!

nr 1:endelig

nr2. så flott

nr3. var det planlagt?

nr 4. oi,nå har du alt for mangen barn

nr 5. hvilken sekt er du med i?

folk er rare:)

Skrevet

hehe det er sant jeg fikk den nor jeg ventet nr at nå er det vell nok ?

jeg ser jo at nr 3 er litt alene siden det er et stort hopp fra han og de andre ,men heldigvis er han flink til og finne noen og være sammen med på skolen

før var det jo vanelig med mange barn ,lurer på hva som har skjedd med samfunnet ?

Skrevet

samfunnet er lagt opp til 2, max 3 barn...

lista ligger alt for høyt, det er faktisk veldig vanskelig økonomisk å ha mangen barn...koster i snitt en mill pr unge fra 0 til 18 år....

Gjest Mangebarnsmamma
Skrevet

Synes ikke andre har noe med hvor mange barn du vil ha!

Selv går jeg med nr. 4 og har i tillegg to bonusbarn. Har grudd meg til å fortelle hver gang; med de tre første var jeg etter manges mening "for ung" og nå blir det jo barn nr 6 her i heimen! Møtte likevel mer forståelse denne gang, da mange forstod at jeg og min nye mann ville ha et felles barn. Verre blir det nok om vi ønsker enda et;D

Lykke til med valget!

Skrevet

Jeg har 4 barn og har en misstanke om det er en nr 5 i magen, litt tidlig teste enda tror jeg. Dette var ikke planlagt men vi fikk en attpåkladd for 1 år siden er det jo greit for henne å ha noe å vokse opp sammen med :)) og vi elsker barn. Men jeg gruer meg til å fortelle det til familien min, de kommer til å steile. Jeg har aldri spurt eller mast om barnevakt så jeg skjønner liksom ikke problemet dems.

Det sårer jo litt når du får høre at : har du tenkt til å bære det fram, du har jo 3 barn fra før"!!

Godt å lese at det er flere som tør å hoppe ut av den vanlige standard bobla med kun 2 barn :-)

Lykke til alle sammen!!

Nikkan

Skrevet

Det der er bare dumt. Jeg vet hva du mener for jeg har å hørt det. Du skal gjøre det som er rett for deg. En del av oss vill ha mange barn å det er like greit som å ha bare en eller ingen. Jeg synes att vi få som gjør vårt beste for å befolke Norge burde få diplom istedet =)

Skrevet

er godt og se andre som er i samme situason som meg. vi har fire barn og jeg er gravid på nytt nå, ikke planlagt for jeg hadde spiral.

det verste er ikke det og få enda ett barn,blir mye styr og mye arbeid men det er en periode i livet fram til di blir voksene,tenk og bli gammal med så mange hjelpere :) det vanskligeste er all praten fra folk når di får greie på det, tenker veldig mye på det, har prata en del med legen min, og han gir oss sin fulle støtte på at dette klarer vi veldig fint og er positiv til at vi setter menesker til denna jorda. hjalp veldig og høre det fra han.

når vi fikk nr 4 var det mye dritt prat om oss, sårer veldig, for ungene stor koser seg sammen og har alltid lekekamerat :)

di som prater mest er ofte di som kanskje har bare en eller to og takler det veldig dårlig. all støtte til di som ønsker seg mange barn, syns vi er veldig heldig jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...