gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 hva kan dette bety?? oppdaga det først nå leenge etter att testen var utgått på tid, men litt usikker på om den var der før tidsfristen gikk ut også... Tidligere åå er når jeg har testet har jeg fått blendahvite tester, leeenge etter tidsfristen er utgått også... tok en tidlig test da.. 27 ende dag, med veldi variable lengder på syklusene, men har en del gravsympt..... noen dette har skjedd med uten å være gravide??
Sannellerslik? Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 da jeg testet positiv (for 2 år siden) var det veeeldig svakt... sikkert fordi jeg testet litt tidlig. Men den var positiv ja =) Hvilken test bruker du? jeg brukte sann "billigtest" bestilt fra nettet. så var nok derfor den var så svak. Jeg hadde ville tatt en ny test igjen etter 1 dag, for hcg-mengden stiger for hver dag (det som gir utslag på testen) Lykke til! Krysser fingrene for deg! =)
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 Tusen takk for svar.. =) Har ei veninne som fortalte meg i dag att dette skjedde med henne også... vi har begge tissa på testen.... dagen etterpå når hun tissa på beger og tok testen nedi var den tydelig positiv og hun venter baby nå i januar... jeg brukte vanlig cb test (det gjorde veninna mi også)... tenkte jeg skulle vente til søndag/mandag før jeg tester, og da bruker jeg også beger... har god tru på graviditet denne gang innerst inne egentlig så statsar fullt på positiv test da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå