Gå til innhold

Da har vi startet på 3 året,uten hell....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mars har vi prøvd i 3 år. ingen ting skjer. Venninder å søsken har fått både 1,2 og 3. Begynner å bli ganske fortvile og rådløs. Føler meg ganske ensom om dette her(foruten mannen). Alle venninder har sitt å drive med som fler barns foreldre. og de bruker selvsagt mye tid på andre venninder i samme situasjon som de selv. Har ønsket meg barn i mange år nå. Begynner å nærme meg 26år. og føler meg rett å slett tom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trøsteklem sendt :) vet ikke hva mer jeg kan gjøre...

mannen her i huset er i samme situasjon som deg... vi har prøvd i 16 mnd nå uten hell.

han er barnløs, men jeg har 2 fra før av...

sliter en del dette her kjenner jeg.. :(

håper det klaffer fr dere snart... har dere vært til utredning? ivf osv?

etter over 2 år med prøving er det vel på tide å finne ut hvorfor det ikke klaffer?

Skrevet

hei takk for svar:)

Han jeg er gift med, har 2 barn fra før. han avleverte sed prøve i fjord. der var alt som det skulle. Jeg har vært hos gyn , og de sa det var gode sjanser for å bli gravid. Men jeg blir det ikke. Jeg tror helt ærlig ikke jeg har eggløsning. Har hatt ubeskytta sex siden jeg begynte å ha sex (altså 12 år siden) ikke noe å skryte av altså, men jeg har på de årene kun vært gravid 2 ganger. begge gangene har endt i sa med ma på den ene. jeg skjønner virkelig ikke hva som er galt med meg. jeg spiser sundt,jeg trener fler ganger i uken siden jeg er litt tykk:) (syns jeg selv da., testa en periode med eggløsnings tester, med hadde ALDRI el i løpet av en 30 dagers periode. jeg må jo nesten bare ta kontakt med lege igjen, å bli sendt inn til fler undersøkelser..

Det er så frustrerende og leit, jeg har sååå lyst på barn..

Skrevet

Hei!

Hvorfor venter dere så lenge med videre utredning?

Jeg testet også flere mnd med el-tester,men slo aldri ut.Men blodprøver viste at jeg hadde el.

Vi prøvde 2,5 år før jeg ble gravid ved hjelp av assistert befruktning.

Fant ikke noe galt med noen av oss heller.

Tror jeg ville fortsatt utredningen og søkt om ass.befr. Da skjer det hvertfall noe nytt og håpet stiger kanskje litt;-)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...