lilleepus Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har falt meg uvanlig dårlig form de siste dagene. små uggen og kvalm. Skulle kjøpe brød i sted og jeg klarte ikke finne et brød, for jeg hadde ikke lyst på noe brød (vanligvis er jeg brødoman) Når jeg reiser meg blir jeg svimmel og beina rister Jeg har ligget på soffaen med en gang jeg har kommet hjem, og det pleier jeg heller ikke å gjøre. Hue vondt (noe jeg aldri har) Og alle skriver at puppene er ømme, men hos meg er det bare nipplene. Når jeg kommer borti osv, så blir det FOR følsomt liksom. (hvis du skjønner?) og seff ingen mens.. Noen andre?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Oi så spennende da:-) Da jeg var gravid var jeg kun øm i brystvortene:-) Masse lykke til! Når har du tenkt å teste?
lilleepus Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 Som jeg har nevnt i en innlegg tidligere så har jeg ikke lyst til å teste. er så redd for negativ... åj, det er jo et bra det med brystvortene da. btw, trur gutten din og jeg har samme bursdagsdato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå