78girl Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Da startet jeg en skravletråd, jeg! :-D Sikkert flere med IKM uke 4... ...også laget jeg en IKM uke 4...men greide å ødelegge den ene med en uke 5 (og det er jo allerede laget!) Noen som vet hvordan man sletter innlegg?
*mamle <3 2011* Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 jeg er ny på dette å lurer på hvordan ikm uke 4 fungerer? Kopierer dere å setter inn dere selv?
Surk Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 hei!! Ligger å vipper mellom ikm i uke 3 og 4!!! Hadde ein MA i november, så fikk igjen mensen i romjula!! håper aå klart på EL denne helga!! og IKM!!!!
78girl Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2010 Hei hei, ja, jeg kopierer og setter inn mitt eget navn på IKM-tråden.
Surk Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Heiser denne!! Korleis går det med dere jenter???? Hadde positiv el test søndag og mandag!! Håper det klaffer no!! Kjenner litt murring og stikking!! Håper det er positivt!!! Gleder meg til å finne ut om eg er gravid igjen!! Håper bare alt går bra denne gangen!
Februargutten Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Jeg hadde EL 8. jan. så vipper mellom IKM uke 3 og 4. Har kjent syyyykt mye, så begynner å lure om jeg IKKE er gravid altså. Da er det noe galt med meg Har murringer, føler meg støl/øm/rar i magen. Det stikker og strekker i livmor og eggstokker (tror jeg). Bare på morgenen hvor alt er rolig. Så jeg er veldig spent på neste uke.
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 hei hei jeg skal teste meg mellom 25-28 litt ustabile sykluser, håååper jeg klare å holde meg til 28, blir litt rar i hode av all denne testingen:)
Snupperella81 Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Hvordan går det med dere? Lurer på om dere merker noen symptomer? Jeg har veldig ømme bryster. Pleier aldri å ha det, men har gått på pergo, og nå crinone så det er nok grunnen. Men kan jo være gravid fordet...håper, håper... Noen med ikm torsdag, fredag ell lørdag som vurderer å teste litt før? Jeg har ikm på fredag og har lyst til å teste på onsdag, men vet ikke jeg. Kan jo være for tidlig.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 jeg har ikem i uke 4 det vil si i morgen den 26.01 tror jeg, hadde SA den 22.12 var da 9 uker på vei så tok jo en stund før både tester ble negativ og eggløsnig kom den 10.01-13.01 var det positiv el tester i allefall. har hadd en del symptomer som økt hvit utflod, litt øm i puppene og ekstremt trøtt å sliten, tok en test i dag men den var negativ så har egentli ikke noe håp får at den er positiv i morgen. kjenner at jeg blir litt lei meg. vil jo så gjerne ha en spire i magen min. vil i allefall ønske dere andre lykke til med testingen i denne uken:)
♥Spirevipp♥ Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Heisann dere! Jeg har ikm på torsdag 28.01. - har nå i en uke vært temmelig sikker på at det er noe på gang. Brystene er større og tyngre (dette merker jeg veldig i og med at jeg aldri har hatt noen store pupper, bortsett fra når jeg hadde melk med lillegutt da). Kjenner også tydelig murringer i livmor, har hatt vondt i hodet nå i en lengre periode og har vondt i alle tennene mine (hadde det ved siste svangerskap også...merkelige greier). Får ikke testet før på fredag, pga at jeg er på reise - men håper nå på et positivt resultat. Fortalte det til storesøster i dag, og hun ble så glad og spent på våre vegne. Trodde aldri jeg skulle bli så sikker i min sak her...men jeg går og tror jeg er gravid før jeg har fått bekreftet det! Denne gangen har vi tatt forhåndsregler. Hadde 2 SA før lillegutt kom til verden, og mistet mest sannsynlig fordi jeg akkurat hadde sluttet med p-ringen. Denne gangen har jeg ventet en hel syklus før vi begynte prøvingen. Og som sist blir jeg gravid på første forsøk (ikke forventet i det hele tatt) Så da er det bare vente å se hva uken bringer - blir spennende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå