Gå til innhold

Andre som har opplevd å bare blø og blø...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på p-pillen i august, hadde vanlig mens fram til i november, da begynte jeg å blø noen dager etter tr var forventet. Men var liksom ikke som vanlig mens, det kom liksom bare litt og litt...de fleste dagene kom det kun når jeg var på do, men så varte det i 3 hele uker..!

Var så litt over en uke uten å blø og tok en el-test som var positiv, gikk så et par dager og jeg begynte å blø igjen..det er en uke siden i morgen og jeg blør enda...litt mer i går enn de fleste andre dagene, men mindre igjen idag...! og tr skal jo egentlig ikke komme før på søndag (altså godt over halvannen uke etter jeg begynte å blø..!)

Skjønner virkelig ikke hva som skjer inni kroppen min... Har heller ingen tro på at jeg kan ha blitt gravid siden jeg blør, men samtidig vet jeg jo at jeg hadde el når den skulle være... kjipt når ikke systemet fungerer som det skal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke gått på pillen, men jeg har det slik nå...

Hadde mens i oktober, 2 dager etter jeg var ferdig begynte jeg å blø igjen.. det varte i 2 veker ca. Så fikk jeg mens igjen en stund etter det. Når den var ferdig begynte jeg å blø igjen i mange dager... ikke like mye som når jeg har mens, men en del.... irriterende! har ikke hatt det slik før.... føle jeg blør hele tiden! men jeg skal ta det opp med legen min neste gang jeg skal dit....

kanskje det kan vere en hormonell ubalanse? jeg vet ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...