Gå til innhold

Kian har fått en tann!

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+kian
Skrevet

Han er ikke tre måneder engang, og i kveld kom det jammen en liten tann til syne :-) Gjett hvem som er stolt mamma nå da! Må vel ut og kjøpe tannbørste nå, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, så artig!! :)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Ja, det var gøy :-) Egentlig oppdaget jeg det helt tilfeldig, hehe. Han har vært ganske grinete de siste tre dagene, men det har sammenfalt med brystbetennelse og økedøgn, så jeg har liksom ikke tenkt noe over det. Men så var det en liten tann også, hihi!

Skrevet

Næmmen så stas da!! :o)

Gratulerer til Kian og til stolt mamma :o)

Skrevet

Så gøy:) Gratulerer med tanna. Jeg lurer på er det sånn at man ikke skal amme om natta når de har fått tenner? Kan jo ikke slutte med et så tidelig liksom?,

Skrevet

Så kos, ja da er det bare å starte med pussing;)

Skrevet

Gratulere :). Må spørre om en ting. Hvor lenge har tannen ligget i tannkjøtte før den brøt gjennom? Hvis du vet da. Jeg kan "kjenne" to av tennene til Kevin men det ser ikke ut til at di vil bryte gjennom riktig enda. Han er bare litt over 2 mnd så det er jo enda tidlig..

Skrevet

Snuppa mi fikk også sin første tann rundt 3 mnds alder, og nr to kom like etter, var vel et par uker mellom ca. Så kom resten litt i rykk og napp, hvis jeg ikke husker feil så drøyde det litt før det kom 5 nye på en gang ved 7 mnd, og enda en ved 8 mnd- slik at hun hadde 8 tenner ved 8 mnds alder. Jeg kunne forøvrig ikke se noe særlig der i forkant, før de plutselig bare dukket opp en dag=)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg oppdaget dem på mandag. Det var en anonym som lurte på det samme, så jeg la innlegget ut her (lurte jo på det jeg også vett), men det kom ingen svar såvidt jeg kan se...Jeg vet ikke hvor lenge de har vært der da, men han har siklet noe sinnsykt den siste uka, og regner med det er på grunn av tanna. Jeg kan også se tanna ved siden av, lurer på når den kommer. Og gruer meg litt, hehe, han har jo vært så sur.

Skrevet

Okey. Blir spennende å se fremover. Han er litt urolig å suttrete (heeeeelt ulikt han) men samtidig er han også tett i nesen så vanskli å si hva som plager han. Gruer meg og litt til han får tenner. Han gnager en go del både på sine og vårres hender så det kan bli vondt :P

Gjest eelis+kian
Skrevet

Ja, det er en spennende tid det her, så mye som skjer :-) Gnaging er vel et typisk tegn, tror jeg, hehe...

Skrevet

Hei eelis+kian!

Hvor mange uker var sønnen da tanna kom? Min sønn er en del urolig på dagtid, og har begynt å sikle en del. Kan det være et tegn på tenner tro? Han er jo bare 7 uker, så det er vel altfor tidlig.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Han er 12 uker gammel! :-)

Det er vel tidlig ja, men nå leste jeg nettopp på anonymforum om ei som fødte en baby med alle tenna på plass, hehe. Alt er mulig, og jeg har lært at alle disse påstandene om når ting "skal" skje, som regel ikke stemmer ;-)

Min gutt var veldig urolig på dagtid (han grein for alt og ingen ting, og det var knapt et smil å få fra han), han siklet mye og våknet en million ganger på natta. Han har alltid suttet og tygd mye på hendene sine, så det ser ikke jeg på som et tegn, selv om han gjorde det og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...