Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som ikke en gang kan bli pustet på uten å få tette melkeganger. Pft... Gleder meg til sommeren!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Nå er jeg lei av å sitte inne og råtne! :(

Skrevet

Signerer denne, skal kulda aldri gi seg? Veien hos oss er heller ikke kjørbar med vogn, og vi har solgt bil nr 2 i påvente av 7 seters bil som kommer i mars/april. Derved er jeg isolert hjemme i kulda med lille hele dagen. Åhhh som vi kjeder oss!

Skrevet

Lite trøst, men vi er fler:)

Kan ikke huske sist vi gikk tur.... Å bilen vil ikke starte!!!!

Skrevet

Jepp, holder på å bli sprø.

Satt inne hele svangerskapet med bekkenløsning. Den er helt borte nå (jippi!!), og gledet meg stort til å gå lange turer i skogen med vesla. Men her sitter vi da, å spiser sjokoladekjeks istede...

Noen som vet om disse værmelderne har prøvd å gjette på når denne kulden skal gi seg...? For om det har tenkt å være sånn i ukesvis så må vi nesten finne en eller annen løsning, kommer jo til å miste forstanden om vi blir sittende inne mye lenger nå...

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg er egentlig mest forbannet over at når det endelig er sånn passelig levelig temperatur ute, så snør det! Man kommer seg jo &/(% ikke frem med vogna i snøvær! Og man skulle tro at det fantes brøytebiler i Tromsø, men hva skjer? INGEN BRØYTING UTENFOR BLOKKA MI!! Grrr....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...