Romeren Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Og jeg som ikke en gang kan bli pustet på uten å få tette melkeganger. Pft... Gleder meg til sommeren!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Signerer denne, skal kulda aldri gi seg? Veien hos oss er heller ikke kjørbar med vogn, og vi har solgt bil nr 2 i påvente av 7 seters bil som kommer i mars/april. Derved er jeg isolert hjemme i kulda med lille hele dagen. Åhhh som vi kjeder oss!
*dreamteam* Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Lite trøst, men vi er fler:) Kan ikke huske sist vi gikk tur.... Å bilen vil ikke starte!!!!
_Løvemamma_ Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Jepp, holder på å bli sprø. Satt inne hele svangerskapet med bekkenløsning. Den er helt borte nå (jippi!!), og gledet meg stort til å gå lange turer i skogen med vesla. Men her sitter vi da, å spiser sjokoladekjeks istede... Noen som vet om disse værmelderne har prøvd å gjette på når denne kulden skal gi seg...? For om det har tenkt å være sånn i ukesvis så må vi nesten finne en eller annen løsning, kommer jo til å miste forstanden om vi blir sittende inne mye lenger nå...
Gjest eelis+kian Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Jeg er egentlig mest forbannet over at når det endelig er sånn passelig levelig temperatur ute, så snør det! Man kommer seg jo &/(% ikke frem med vogna i snøvær! Og man skulle tro at det fantes brøytebiler i Tromsø, men hva skjer? INGEN BRØYTING UTENFOR BLOKKA MI!! Grrr....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå