Gå til innhold

Vogn i boks allerede :D

Anbefalte innlegg

Er ikke lenger på vei enn 10+4, men nå er faktisk drømmevogna i havn -eller i alle fall på vei fra lageret og hjem til oss =) Fant ut at Brio Happy ville finnes i langt færre farger i 2010, så nå har vi sikra oss en 2009-modell i to fine, friske blåtoner til bare 5000,- Det er lov å synes at vi er tidlig ute, men jeg er i hvert fall storfornøyd!! =) Flere som har hoppa uti vognvalget? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141229795-vogn-i-boks-allerede-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må jo innrømme at jeg har lyst til å kjøpe ALT med en gang, men fornuften min sier at jeg skal vente. Jeg er 8+4. Samboeren min og jeg har et vennepar som mistet ungen i uke 17, så det gjorde at jeg ble litt redd for å planlegge for mye så tidlig. Men for all del, det er kjempe lurt av deg å ordne det nå. Alt kommer til å koste endel, så om man deler det litt opp så vil det ikke føles så mye. Dessuten så er det en måte å forberede seg på å bli mor...hele denne prosessen.

Har du kjøpt deg noen flere ting enda?

Skjønner hva du mener... Jeg kjenner også flere som har mista både tidlig og sent, men kjenner at jeg har bestemt meg for å tenke at det det går bra. Vet jo at en evt. får levert vogn o.l. tilbake hvis det skulle gå galt. Har ikke gått amok med andre innkjøp ;) Bare noen søte, små klesplagg som dukker opp på salg i ny og ne :) Dere har ikke kjøpt noe, eller?

Heisann:)

Jeg har også begynt å kikke på vogner...! Falt veldig for en emmaljunga vogn, men de er veldig dyre:/

har du bilde av vognen? Kunne tenke meg å se. Godt å ha litt å velge i når det gjelder vogn:)

Jeg har enda ikkje kjøpt noe som helst.. Synes det er litt tidlig enda, for min del:) er bare 9+3:)

Emmaljunga har også mange fine og solide, så tror ikke det er noen dum tanke =) Vi kikka litt på en i sånn knall blå farge, men når den kosta 8000 og Brio 5000 ble valget enkelt :) Finner dessverre ikke bilde av denne vogna lenger, men den er ganske lik denne modellen, bare at den har to blå/lilla-nyanser i stedet:

http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3

Det skal sies at vi hadde heller ikke kjøpt noen vogn så tidlig med mindre jeg visste at yndlingsvogna var på vei ut :) Lykke til i vognjungelen ;)

Annonse

Nå maser jeg fælt her, men fant bilder av den riktige vogna:

http://realnets.lv/images/BrioHappy_1.jpg

http://realnets.lv/images/BrioHappyPram_1.jpg

Skal ha lufthjul og annet understell, da, men ellers er det denne =)

Noen som har noen meninger om den? :)

Da vi her ei tulle på bare 7 mnd fra før av så har vi jo alt som trengs sån i starten. Hvis det blir en gutt denne gangen må jeg gjøre litt innkjøp i forhold til sengklær og litt gutteklær. Et lite tips hvis dere har mulighet til det.. Kjøp vogn i Sverige.. Vi sparte kr 3000,- på det da vi handlet til vår første.. Emmaljunga er billigere i Sverige i hvertfall..

Vi kjøpte vogn til førstemann på nettet. Ble en Bugaboo som vi sparte mange tusen på. Vi ba om momsfratrekk (egen knapp på siden) på vogna og så må man fortolle når den skal inn til Norge, men sparte allikevel 2500-3000 kr. Buga kostet ca 9000 kr i Norge og vi gav litt mer enn 6000 kr. =O)

åååh corneliuss hvilken farge har du på den?? og har du en link til der du kjøpte den fra? jeg har vel bestemt meg for en buga jeg og=) men må finne ut om det er gutt eller jente som er inni der, vil ha brun base men er usikker på det andre*ler*mulig rosa om jente og blå om gutt;o) men får se...

Ja, vi har Brio Happy til vår første, syns det er den aller aller fineste vogna men den har noen få svakheter. Hvis du daglig skal kjøre den ned et par trappetrinn ville jeg brukt kroppen som motvekt og "dratt den til deg" så den ikke dunker hardt nedover. Vi måtte sende vårt understell til reparasjon 2 ganger da et eller annet røk. Men elsker den allikevel og syns den er super ellers!!

Hehe! Ja det er en kul vogn synes nå jeg. =O)

Jeg har sort base med beige trekk. Går både for gutt og jente. Blåfargen den gangen sønnen min ble født var så stygg (passet ikke så godt til sort base) men det har kommet en ny mye finere lysere blå etter den tid (kjøpte faktisk det i soltrekk for en stund tilbake)

Her er link til nettstedet vi kjøpte av:

http://www.babytrader.eu/shop/advanced_search_result.php?keywords=bugaboo&osCsid=a0b15608e4085d7dc868d2aa92a3f0db

Men har ikke sjekket om det var billigst nå altså. Var bra pris når vi kjøpte for ca 2,5 år siden. =O) NB! Prisene som står oppgitt blir 19% mindre da de trekker fra VAT/ moms. Men du må fortolle det inn i Norge etterpå som sagt så da kommer en prosent på toppen av det igjen (en sjelden gang glemmer de det... =O)

Hjelp, skjønner ikke helt at vi skal ha nr 2!! Lurer på hva vi gjør med vogn. Skal jeg kjøpe søskenvogn eller blir han for stor?

Hvor langt er du på vei Stjerneøye?

Annonse

tuuusen takk, den linken skal sjekkes....skal se om jeg klarer å prute den i butikken og, bare for å se hvor jeg kan hente best pris=)

om småen din er 2,5 år så tror jeg kanskje at jeg ville droppet søskenvogn, kommer jo annpå hvor mye han er med i såtilfelle, min sluttet med vogn rundt 2,5 års alder, men der kjenner du småen din best=) min svigerinne har en datter på 3,5 og hu putter henne i vogn enda, jeg synes kanskje at jenta er litt stor for det nå, men hu hadde nok kjøpt søskenvogn om hu hadde vært gravid igjen..

du kan jo kjøpe ståbrett?finnes ikke det til buga?

jeg er 10+3 jeg corneliuss=) hehe nei er helt enig synes dette er helt utrolig, min lille babis på 4 år skal bli storebror=D

søskenbrett var det, det het ja*ler litt* hihi men du forstod jo hva jeg mente så;o) jepp det er det da=D spennende=)

tror nok et søskenbrett skal være greit når han er nesten 3 da..tror nok ikek du ahdde brukt en søskenvogn lengre enn kaaaaaaaanskje et par mnd, han blir jo storebror;o) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...