Gladjenta :) Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Og har noen kanskje forslag til andre jentenavn som kan passe til Mathias og Mikael?¨ Vi vurderer å kalle opp bestemor til sambo også da, hun het Marie... Det vil eventuelt være som et mellomnavn. Hjeeeellllp??
Lala12 Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Eline er kjempefint! Eline Marie går an, men kanskje man kan finne andre Ma-navn uten e-ending. Marielle, Mari (med lang i) osv
Miranda C Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Mikael, Mathias og Eline er kjempefine navn Kjenner både ei Eline Marie og Eline Marielle Fine navn! Eline Josefine
Shiira Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Mikael, Mathias og Marie klinger veldig bra i mine ører :-) Eline Marie går og fint. Vet ellers om ei Eline Therese
Azora Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Synes Marie og Miriam passer veldig godt til Mikael og Mathias, i alle fall! Eline Marie er fint.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Eline Mariane Eline Marian Eline Marielle Eline Marika Eline Marita Eline Marilin Eline Marina Eline Marini Eline Marissa (Funnet på Navneguiden) Men Eline Marie var finest:)
Blomstersara Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Eline Maria Eline Marie -syns jeg begge var fine navn. Mari Eline går jo også veldig fint an. Kjenner ei som heter Marlina -bare 6 stk som heter det her i landet. Jenta er så søt at jeg har bare gode assosiasjoner! Kjempefint navn! Det blir jo en slags blanding av Marie- og -Eline(a) Mathias, Mikael og Marlina? ) Hva syns du?
Euphoria: M. Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Jeg synes Eline er et av mange navn som blir litt ødelagt av et 2. fornavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå