Gå til innhold

11 uker og MA :-(

Mummimamma(2 barn, 2 i vente)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på akuttime hos legen i dag pga litt blødning. var bare litt på papiret i forbindelse med dobesøk. Ble likevel redd, har følt at alt ikke har vært som det skal i dette svangerskapet. Legen klarte ikke se fosteret skikkelig med utvending ul. Tok en invendig Ul men ble ikke klokere. Sendte meg på sykehuset, og der fikk vi bekreftet MA. Fosteret hadde sluttet å vokse. Så hjerteaktivitet i uke 8, så det må ha skjedd etter det. Er kjempelei meg. Har ikke opplevd dette før. Var ekstra trist å fortelle det til mine to barn på 8 og 4 år. Skal drøye lenge før jeg forteller det viss jeg blir gravid igjen.

Nå lurer jeg fælt på om jeg skal ta tablettene jeg fikk med meg for å få igang blødning nå i kveld eller i morgen. Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. La visst ut det samme to ganger jeg. Fant ikke innelgget igjen med en gang.

Skrevet

Uff, så trist:( Sender deg en trøsteklem! Utrolig leit:(

Skrevet

Huff føler veldig med deg!

Opplevde det samme nå i slutten av november, hjertet hadde sluttet å slå uke 8-9, fant det ut i uke 11.

Det værste var å fortelle alle rundt meg igjen (opplevde en MA uke8 i juli også...men da var det sluttet å vokse uke 5 så var lite å se)

Angående tablettene så fikk jeg beskjed om å ikke ta dem rett før jeg skulle legge meg, siden det setter igang alt.

Så mannen min var hjemme med meg når jeg tok tablettene på formiddagen i tillfelle sterke blødninger/smerte,

Trøsteklem!

Skrevet

Uffa.. Kondolerer masse!! Kjempe trist å lese! :-(

Er det sånne abort piller? Du skal helst ligge i ro i noen timer etter du har tatt de.. Hvis det er de som skal inn i kjeden.. Er det den du svelger, så er det bare å få den ned!

Jo fortere, jo bedre.. Så kan du gå videre og prøve å komme deg ovenpå igjen!

Masse lykke til videre, og god bedring!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...