Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Er 5 dager til IKM idag, og endelig kunne jeg kjenne de velkjente stikningene igjen!! Husker de som et veldig tidlig symptom i forrige svangerskap, så dette lover jo bra!!! Flere som har det samme og som NYTER det? (rart hvordan vondter plutselig sees på som noe positivt hehe;)
Jønimi #er gravid!# Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Ja, det stikker og murrer!! Er veldig godt
Sjakai Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har også hatt stikkinger i eggstokkene de siste 4 dagene!!! Sluttet med p-pillene i begynnelsen av desember og har vel hatt sex hver dag siden da. Jeg hadde en blødning 3 dager etter at jeg sluttet med pillene. Det var som en vanlig TR og varte like lenge, men dette var vel ikkje den ordentlige TR, men en slik blødning en får etter pilleslutt???!!! Jeg har pcos og aner ikke når el er. Kan gå opptil 3 mnd uten TR, men dette har selvsagt vært stabilt når jeg gikk på pillene. Gynekologen mente at bruk av piller ville "rydde opp" i eggstokkene og dermed påvirke el. Men som sagt, de siste 4 dagene har jeg hatt mye stikkin i eggstokkene. Det som er nytt denne gang er at det er på begge sider, tidligere før TR har jeg kun kjent det på høyre side. Noen stikkinger er så kraftige at jeg må stoppe med det jeg holder på med, mens de andre er mer som murringer nesten hele tiden. Begynte med ømme bryster i går, men det har gitt seg i dag. Våger for all del ikke å håpe på noen graviditet, da blir jeg bare supergira for så å bli skuffet når jeg tester negativt om og om igjen. Aner forresten ikke når jeg kan teste heller ettersom IKM er umulig å vite for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå