stratosen_er mamma_ Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Lurer på hva du ser på meg ang jobben, og meg og mannen min og når det kommer flere barn til meg og evt kjønn og hvor mange. har en sønn fra før.. jeg er f.13.04.83 han.13.09.79 Håper du tar deg tid til det;) klem
Skyfrihimmel Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Får opp at du er i en slags prosses der du "river deg litt løs",viser hvem du er? Ting har vært litt mosegrodde rundt deg,du har hatt vanskelig for å¨ta valg?Men det er ting du har avsluttet? Ta ett skritt om gangen fremover.Ikke ta på deg nye oppgaver. Maktkamp i forholdet Ha litt humor på ting,le:) Helt bomm ellr? Legger tarot,ikke like lett alltid når vedkommede ikke sitter fremfor deg. Si vist det ble helt feil,så legger jeg en gang til;).
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Nei tror ikke du bommer helt.. har fått meg en lederjobb og prøver å finne min vei der og d er ikke så lett....men har prøvd å ikke la ting skli ut men prøve å ta tak i de....ser du noe om en person på jobben som vil hjelpe meg eller noe på et vis??? har nok litt lite humor... vil gjerne ha et legg til...når ser du meg gravid igjen???
Skyfrihimmel Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Tror det er 3 personer som vil "hjelpe/støtte" deg på jobben. Ang graviditet,så har du veldig lyst?? Får opp det kanskje tar litt tid.3-6 mnd.. Ser du når jeg føder? termin 25.01... evt flere barn,kjønn:=)
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 hei igjen... har vel lyst, samtidig så vil jeg ikke enda...så venter nok til det blir vår igjen før vi prøver tror jeg... hadde vært fint om d kom ei jente neste gang men mange sier gutt... Hmmm...jeg føler at du føder ganske nærme rundt termin jeg altså....litt vanskelig å antall barn og kjønn men er d nr.2 du er gravid med nå?? føler tre barn på deg, ikke noe mer enn d vertfall...ser 2gutter og ei jente, eller 2 jenter og en gutt...litt usikker men føler mest 2 gutter og ei jente... Lykke til:) ser du forresten om de personene på jobb er mannlige eller kvinnelige??? takk for hjelpa:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå