ønsker nr 3!!! Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Er det noen som er ikke kvalm enda ????
snartmammapåny Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jeg fants ikke kvalm med nr 1. Så det er nok mulig å slippe fri den kvalmen. Denne gangen har jeg vært småkvalm konstant fra før jeg tok testen. Nå er jeg i 6+4 og ganske kvalm igrun hele dagen. Spyr ikke, men føler at det er rett før innimellom. Har blit verre de to siste dagene...
<3guttemamma<3 Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg er i uke 9 og har ikke vært noe kvalm!
ønsker nr 3!!! Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Takk for svar Jeg var kjempe kvalm hele dagen på datteren min, men ikke denne gangen. Redd for at fostret har det ikke bra
førstegang...1 Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Jeg er 10+1 i dag og har ikke vært kvalm. Tror vi bare skal være glade for det:)
<3guttemamma<3 Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Vi skal være glade for at vi ikke er kvalme:) Ser for meg det er veldig travelt, og man fungerer jo heller ikke skikkelig i hverdagen om man går rundt og er kvalm. Min mor har 3 barn, gutt og to jenter, og hun var ikke kvalm med noen av oss:) Så det går fint ann!
Jippiajajee Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Vært gravid tre ganger før uten kvalme... denne gangen med ny mann så er jeg det!! Hadde ikke forventa det i det hele tatt!! Men sånn er det;)
Checkit Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 snart 7 uker og ikke kvalm:) Så å ikke være kvalm behøver VIRKELIG ikke være negativt;)
Rufsitufsi Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 12 uker i morgen og har ikke vært kvalm i det hele tatt:) Har hatt et nærmest symtomfritt svangerskap hittil, det er nesten som at jeg føler for å ta en ny test hver uke:) Har ikke hatt noen av plagene "alle" her inne snakker om, ingen blødninger, kvalme, pica, tretthet, ryggvondt eller noe som helst. Skal vel egentlig være glad for det, man behøver jo ikke forvente det verste selv om det noen ganger virker som at det er det man "skal". Min første graviditet, forresten. Grunnene til at jeg vet at jeg er gravid er 4 positive tester, uteblitt mens, har økt cup-størrelsen fra 75B til 75D og hadde en tidlig UL i uke 9. Da var alt normalt:) Så nå håper jeg alt går bra og magen begynner å vises snart:) Lykke til, og kos deg med din normale tilværelse! Hehe:)
meg83 Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 10+4 og ingen kvalme. Tror det er ca.80% som blir det, så vi får bare feire at vi er i den resterende gjengen ;D
ønsker nr 3!!! Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2010 Det er bra jeg trodde at jeg er den eneste som ikke er kvalm, Men er ikke alene. Tusen takk for alle svarene Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå