Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har farget med henna i et halvt år. Håret er supersunt og kjempeglansfullt, og fargen er virkelig veldig pen og jeg får mye ros for den - MEN jeg liker faktisk ikke å ha rødt hår, jeg trives ikke med den fargen. Vil derfor ha lysere hår igjen, så det er ikke noe alternativ å farge det mørkere heller :-/ Er det noen som har fått hennafarge bort fra håret uten å klippe alt av..? Hvordan, i så fall? Og hvor slitt blir håret..? Tusen takk hvis noen svarer... :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 avfarging? skal være blant hårfarger... så farger du det på nytt etter på...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Henna lar seg ikke fjerne, må bare få vokse ut. Avfarging sliter veldig på håret, og virker neppe på henna uansett.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Ikke sjans til å gå fra rødt til blondt uten at det blir pissegult, oransje og knusktørt på samme tid.. Din eneste mulighet er evt å vurdere å klippe deg kort og så bleke hos frisør+ legge på kald blond toning utenpå der igjen. Eller legge på brun minicolorasjon oppå nå, slik at du får en rødbrun farge. Fortsett å ta etterveksten med denne i ett- to års tid. Klipp så bort mye av lengden, la minicolorasjonen nesten vaskes ut over ca 3 mnd, og vips du kan nå bleke/ stripe/ avfarge det med hell hos frisør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå