Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 altså jeg vet ikke en gang hva jeg skal se på.. trenger tips kriterier: 3hjul eller 2 svingbare forann må kunne ha sittedelen mot seg må kunne feste ett trykt bilsete på understelle, gjerne besafe izi sleep må ikke være så veldig tung vogn må kunne brukes med harbag på det var vel det jeg kom på i farten... har sett på besafe izi travel på nettsiden deres, men finner ikke ut hvor den selges å slikt, om noen vet det så gji besjed..
akicha Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jeg tror TFK joggster x (er det ikke det den heter?), den nyeste vogna til TFK, skulle passe inn i de fleste kriteriene dine. Det jeg vet er at det er mange som ikke er fornøyd med den vogna. Det kommer en bag til den vogna som kan gjøres om til sittedel slik at barnet sitter mot deg. Hvis du ser bort fra det med å kunne ha sittedelen mot seg så vil jeg foreslå Easywalker sky eller quatro, OTH mountain buggy eller TFK joggster twist eller joggster III.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 ja har sett litt på den, men syntes det ser ganske rart ut med den bag lignende tingen man kan ha mot seg å det er jo ikke så lenge man kan bruke den heller.. vil nok ha sittedelen mot meg for da jeg kjøpte ny vogn til vesla som nå er 2år og 4mnd, den gang var hun 1år så kjøpte jeg der vi ikke kunne ha sittedelen mot oss å det endte opp med at hun ikke syntes det var gøy å gå tur da hun hele tiden prøvde å snakke til oss men det var jo ikke så lett for hun snakket jo ikke så høyt å satt jo en annen vei.. men takk for tips uansett
Tremo Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Om den nye baggen til TFK kommer snart, så skal den funke som sportsvogn mot deg helt til barnet er 24 mnd. Dessuten skal den også fungere på TFK joggster twist. Trenger altså ikke TFK joggster x.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 oki.. da skal jeg høre ang den i butikken, om de vet når den kommer.. så skal jeg sjekke ut den
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Vil anbefale deg å kikke på maxi cosi bilstolen framfor besafe sin. Maxi cosi kommer mye bedre ut i test, den kommer faktisk best ut av alle bilstolene og den eneste som får meget bra kriterier.
It's all about me Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Bugaboo oppfyller alle disse kravene.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2010 oki skal se på maxi cosi sitt, men tar de forbruker testene med en klype salt, slike på tv 2 å slikt.. har sett på den Testen som ble gjennomført av de europeiske bilorganisasjonene i samarbeid med forbrukerorganisasjonen ICRT. å der kom hvertfall besafe sitt på nr 2 så det er nå hvertfall bra:)
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 De hotteste nå er vel Brio Go eller Emmaljunga Nitro City. Jeg har ingen av dem, men skulle gjerne hatt begge;P
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2010 ja har tenkt litt på begge de to.. men syntes emmaljunga sin sittedel er veldig lav, å det irriterer meg litt.. hehe..
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 10. januar 2010 #13 Skrevet 10. januar 2010 Skjønner, det er jeg helt enig i. Var totalt forelsket i den inntil jeg kikket på den in real life... Fint for de som er litt lave da;) Ellers er Brio Joy også fin. Utseendemessig en blanding mellom Brio Go og Em Nitro City. Brio Gos understell med mer tradisjonell bag/sittedel.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 10. januar 2010 takk skal sjekke den ut ja jeg syntes den er uffatelig fin, er ikke så høy selv ca 164 men syntes fortsatt jeg måtte bøye meg formye ang sittedelen.. å min søster har den vognen å syntes også bagen er litt trang.. hun har en på litt over 2mnd og syntes bagen begynte å bli litt liten til han, han bruker vel str 68 i klær.. så har jeg termin i juli å vil gjerne at bagen skal vare ut vinteren.. så må vel leite leeeenge for å finne noe jeg liker gitt..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 15. januar 2010 flere som har forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå