ninne80 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg var 17 uker på vei da jeg mistet barnet mitt i november.Jeg måtte føde på vanlig måte den 25. november. Da sa legen at mensen skulle komme tilbake etter 4-6 uker. Tanken som holdt meg oppe i sorgen den første tiden var at vi skulle prøve igjen med en gang. Det er gått 7 uker og mensen er uteblitt. Jeg krysser fingrene for det kanskje kan være en positiv årsak til det. Mitt spørsmål er: Kan man bli gravid igjen så fort eller er det for mye å håpe på?
Gjest ibla Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Stakkars deg, så vondt og trist! Du kan nok bli gravid såpass fort, så ta en test Ellers er bare mensen litt treg, kroppen kan trenge mer tid på å komme seg, både fysisk og psykisk. Stor klem til deg!
ticalinda Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har selv mistet sent, i 23.uke, så jeg vet litt om hvordan du har det. Det er så ufattelig trist og meningsløst. Selv fikk jeg mensen tilbake etter 6 uker, men mensen ble svært uregelmessig. På 4. mens etter at vi mistet tok jeg akupunkturbehandling for å få orden på syklusen, og jammen ble jeg gravid også! Du kommer til å få mensen tilbake når kroppen din er klar for å bli gravid igjen. Benytt tiden til en ordentlig sorgprosess, det har hjulpet meg nå når jeg har fått en datter, som jeg ikke ville hatt hvis jeg ikke hadde mistet den første lille jenta vår.... Lykke til, neste gang kommer det til å gå helt bra!
ninne80 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Takk for fint svar. Skal ta en test jeg så vet jeg sikkert.... Kanskje litt psykisk også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå