Helverine Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Noen som vet om det finnes? Jeg spurte håpefullt på HM i dag, men nei.....
Helverine Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2010 Mener først og fremst longs/tights....men en genser hadde heller ikke vært å forakte
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Finnes ikke. Jeg har kjøpt meg en litt stor str med "vanlig" ulllongs på G-sport, veldig behagelig er den
Elfi regndråpe Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har kjøpt mammastrømpebukse på HM med 20 % ull i. Det er jo litt i alle fall. Pierre Robert sine ullstrømpebukser(kjøpt i matbutikken) har høye, store og elastiske liv. Kjøp en større størrelse så får du plass
solstråle :) Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Jeg bruker det vanlige ullundertøyet mitt fra janus, fungerer helt supert Har en kjempestor mage, men genseren er ganske elastisk, så den strammer ikke over magen i det hele tatt
Helverine Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2010 Aha, da skal jeg prøve Pierre Robert sine longser Superullet jeg har er Bavac og i liten str, så har ikke sjans til å få det over magen nå....
ellen-propellen Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har kjøpt ullundertøy på sparkjøp. de har store størrelser i tillegg til at det er veldig tøylig.Kjempefornøyd med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå