Gå til innhold

Simo Duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele erfaringer med denne vogna?

Jeg vet den er stor og veier mye, men vil gjerne høre hvordan den fungerer i bruk, både på shopping og på tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig fornøyd med vogna. Fikk baby i januar, og da var det deilig med en stor bag og stor lun kalesje. Brukte bagen til han var 6 mnd, da passet den fortsatt, men den lille ville sitte opp og se mer.

Sportsvognen er også stor, lun og god. Godt med plass til pose nå på vinteren. Og han ligger godt skjermet på dager med dårlig vær.

Jeg har vendbart understell, men det er ikke blitt brukt så mye enda. Ser i ettertid at jeg like gjerne kunne valgt vanlig. Det er litt mindre enn det vendbare har jeg sett.

Liker godt den gode gyngingen på understellet. Min lille har vært håpløs når det kommer til soving, og gyngingen har vært uunværlig til tider.

Den er stor, og ruver litt i butikker ja, men det løste jeg ved å kjøpe en liten trille når han ble litt større. Så nå er det sjelden jeg har med Simoen på shopping. Men som turvogn er den kjempegod. Var ute å gikk på dårlig brøytet vei her en dag, og det gikk helt greit.

Skrevet

Takk for svar!

Noen andre?

Skrevet

kan signere dette!

den er kjempegod, selv på vinteren med dårlig brøytet vei:) utrolig lett å trille, stor, tung- ja, men så god å trille at det veier opp for dette mange ganger, du triller tross alt mer enn du bærer vognen!:) når det gjelder løfting så finner du en egen metode for det, og det går mye lettere:)

den er lun og god, plass til den posen du vil, og plass til å sove i hele vonperioden, i forhold til mange andre:) jobber selv i bhg, og de som lå best å sov hadde stort sett simo vogner:)

fikk baby i september, og har trillet både på "sommerveier" og på skikkelig vinterføre, og den er like god uansett, litt tyngre å trille på snø, men ikke mye egentlig, emd mindre du har tung stelleveske på styret, og handleposer under. da er den ikke fullt så grei, men vil uansett tro den er bedre enn mange andre:)

så ei med teutonia s3 her en dag, og hun slet skikkelig der jeg bare trillet lett over:)

ble langt og rotete, men som du skjønner så er jeg veldig fornøyd og vil gjerne at andre skal bli like fornøyd som meg med vognvalget:) men skal ha en trille når lillegull er litt større, både pga simo er litt stor i butikker (men går helt greit), og fordi vogna skal stå i bhg slik at lillegull får ei skikkelig vogn å sove i:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...