Minimo <3 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Hva kan jeg gjøre med det? har blir 3 neste måned og er helt forferdelig verken jeg eller min mann får sove om nettene :S når jeg selv var på den alderen så opererte jeg vekk polypene fordi jeg snorket så felt :S Gjør man sånt endå? Håper på hjelp
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Du bør absolutt få henvisning til ØNH-spesialist eller barnelege. Vil ikke skremme, men snorking gir ikke bare dårligere søvn men kan også være helseskadelig og bør tas alvorlig. Sender en link: http://www.dinside.no/492175/barnesnorking-kan-vaere-farlig Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Mitt barn har sluttet å snorke heldigvis) etter å ha operert vekk polyppene .De vurderte også å fjerne mandlene, men lot være da de mente at polyppene vare hovedårsaken til snorking og tett i nese, ofte syk. Få det sjekket! Ungene sover ikke godt selv heller når de snorker, det sa legen til meg.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Sønnen min på 2 ble operert på onsdag.. De fjernet polyppene, og har blitt lovet bedre søvn og mindre snorking.. Samt mindre syk... Så da håper jeg de holder det de lover
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Min er også 3 og snorker HØYT. Har vært hos Ø-N-H og skal settes opp til operasjon. Skal fjerne ekte og falske mandler:(
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Min sønn har og snorket noe forferdelig, i tillegg til prusting, hvesing små pustestopp.... Virkelig slitt i søvne stakkar. Ble 3 i helgen. Han tok polyppene for 3 mnd siden, og har siden det vært mindre syk og fått søvn av en helt annen kvalitet. Han er og mye mindre sliten på dagtid. Har virkelig merket forandring siste 2 mnd. Få en henvisning til ørenesehals for vurdering av operasjon så fort som mulig! Ikke nødvendig at dere skal slite sånn på nettene, hverken store eller små :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå