Gå til innhold

min sønn snorker noe forferdelig :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre med det? har blir 3 neste måned og er helt forferdelig :( verken jeg eller min mann får sove om nettene :S når jeg selv var på den alderen så opererte jeg vekk polypene fordi jeg snorket så felt :S Gjør man sånt endå? Håper på hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn har sluttet å snorke heldigvis) etter å ha operert vekk polyppene .De vurderte også å fjerne mandlene, men lot være da de mente at polyppene vare hovedårsaken til snorking og tett i nese, ofte syk. Få det sjekket! Ungene sover ikke godt selv heller når de snorker, det sa legen til meg.

Skrevet

Sønnen min på 2 ble operert på onsdag.. De fjernet polyppene, og har blitt lovet bedre søvn og mindre snorking.. Samt mindre syk... Så da håper jeg de holder det de lover ;)

Skrevet

Min er også 3 og snorker HØYT. Har vært hos Ø-N-H og skal settes opp til operasjon. Skal fjerne ekte og falske mandler:(

Skrevet

Min sønn har og snorket noe forferdelig, i tillegg til prusting, hvesing små pustestopp.... Virkelig slitt i søvne stakkar. Ble 3 i helgen.

Han tok polyppene for 3 mnd siden, og har siden det vært mindre syk og fått søvn av en helt annen kvalitet. Han er og mye mindre sliten på dagtid. Har virkelig merket forandring siste 2 mnd.

Få en henvisning til ørenesehals for vurdering av operasjon så fort som mulig! Ikke nødvendig at dere skal slite sånn på nettene, hverken store eller små :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...