Gå til innhold

symptomer i uke 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på hvilke symptomer dere har/har hatt i uke 5?

Eneste jeg merker er at jeg i dag har ganske sviende smerter i livmora i lengere perioder, og er generelt trøtt og slapp.

Når ble dere kvalm? Er det normalt at jeg heller ikke har ømme pupper nå?

Er 5+1 i dag og skal ikke til lege før jeg er 7+3, synes det er såååå lenge til ;) Jeg hadde en SA i uke 5 sist så er ekstra spent denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mooni!

Jeg er ca.4-5 uker på vei. Ble sykemeldt i dag pga ekstrem svimmelhet og kvalme...og i tillegg kan jeg visst ikke få nok søvn...sover lett 12 timer om natten, og er fortsatt veldig trøtt!!

Jeg kjenner stikkinger i livmoren som minner veldig om menssmerter. Av og til er det så vondt at jeg blir litt redd...men har heldivis ikke blødd....Puppene mine er ømme (det var egentlig på grunn av det jeg mistenkte graviditet), men andre jeg kjenner igjen har ikke merket noe av det før lenger ute i graviditeten.

Håper inderlig du får beholdet spiren denne gangen!! Slike ting er virkelig nervepirrende!!!!!

Ps: jeg skjønner virkelig ikke dette med 5+1 og 7+3....hva mener dere egentlig? er det bare jeg som er dum??

Skrevet

Hei!

5+1 betyr at jeg jeg 5 uker og 1 dag på vei, så 7+3 blir i min uke sju og tre dager ekstra. Håper du skjønte det :)

Tviholder på spiren! :) Du hadde jammen meg mye symptomer! nesten så jeg må si heldiggris :P

Håper vi blir her 9 mnd til ende.

Skrevet

hei:-) jeg er 4+4 idag,og jeg har hatt symp fra 3 dager før jeg testet,med spesiell murring i mage og korsryggen.litt annerledes da:-) har skikkelig ømme og harde bryst,og er extrem trøtt og fryser lett.

skal i min første sv.kontroll i uke 8 til min fastlege,og da får jeg se spira på en mini-ultralyd.:-) gleder meg:-))

Skrevet

Hei:)

Jeg er 5+0. Har en overveldende kvalme som kommer i bølgedaler gjennom hele dagen, og konstant om kvelden. Veldig trøtt, tidlig i seng hver kveld. Oppblåst i magen. Fryser lett, kan gjerne sitte og fryse i stua mens mannen sprengfyrer, og egentlig kjenner jeg at det er varmt, men fryser for det under pleddet..

Skrevet

Ja, og masse murringer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...