Gå til innhold

gravid på p-piller??hjelp???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei..litt stressa.begynte på p-piller for en mnd sia...ingen mens i sikte og tok en test for morro skyld og den vise en svak strek...skal man ikkje vere sikker første mnd på pilla egentlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg har fått beskjed om at hvis det er mer enn 2-3 mnd siden man gikk på ppiller , så skal man starte på første ppille første mensdag, for å være sikker fra første pille..(jeg har selv gjort det de gangene jeg har gått uten en stund, da jeg fikk beskejd om det)

har du gått lenge uten? når startet du på pillen igjen? etter mensen var ferdig?

dem sier at en strek er en strek... jeg har selv erfart det ja... så hvis du går på pillen nå, ville jeg ha kuttet den ut, og så tatt en ny test om noen få dager for å være sikker,

er fullt mulig å bli gravid på pillen ja, selv om det er så godt som 100 % sikker..

jeg har iallefall en 7 år gammel datter som bevis... det var trionetta,

Skrevet

enig med inlove over her. slutt på pilla og ny test om et par dager.. du er nok mest sannsynlig gravid! lykke til :)

Skrevet

om du starter på pilla midt i en syklus må du bruke annen prevansjon de første 8 dagene. men om du starter første mensdag skal de være sikker med engang. men er jo de som blir gravide selv om de bruker pilla. men er vell sjelden,

Skrevet

ikke veldig skjeldent att det skjer egentlig er vel 1 av 100 a som blir gravide...akkurat som med spiral (kobber) og ca 1 av 1000 som blir gravide på hormon spiral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...