Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 hva kan skje da?? fader at jeg gjorde det, men det var ikke i tankene mine, var bare sulten og sjesset på svolværpostei.... står på matportalen.no at man skal holde seg unna det...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Hei Det er pga tungmetaller. Ikke stress med det, 2 skiver kan umulig gjøre skade. Uansett kan du jo ta det opp med fastlegen på første kontroll, det går helt sikkert bra:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Hei Jeg gjorde også det, å ble kjempe bekymmeret, og ringt legevakten og alt som var. Jeg fikk en beskjed : KAST OPP!!!!! Beklager, mener ikke å skremme deg. Men den beskjeden fikk jeg..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 jeg har alderi greid å kaste opp på kommando... så det er jo helt umulig for min del.... kan sikkert stikke hele handa i halsen uten at jeg kaster opp.... HI
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Dette går sikkert helt bra, HI Men fra nå av kan du jo droppe den (: Lykke til i svangerskapet!
Mor Løvehjerte Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Bare slapp av, pust med magen, og ta det heeeelt med ro!! Det skjer ingen verdens ting av to brødskiver med Svolværpostei. Du trenger ikke spise flere. Jeg fikk litt hetta av det samme, siden vesla vår har spist litt av det. Mener det var på Matportalen det sto at det var over tid det kunne være et problem. Ikke kast opp eller noe annet tull. Ring Giftinformasjonen hvis du er redd, og jeg garanterer deg at de sier du kan ta det med ro. Hvis ikke du får det svaret, så skal dere få komme å gnikke på vinduet mitt med isopor, hele gjengen her inne! ; O)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 uff jeg blir helt oppgitt over folk her inne som bekymrer seg uten grunn..Tror nok at barnet ditt kommer til å få store missdannelser pga disse to skivene.. ikke kryss gata, da kan det plutselig komme en bil kjørende i full fart og ta livet av dere begge to! Jesus!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 nå er ikke jeg veldig hysterisk av meg da, men svolværpostei er jo en av de tingen som man blir anbefalt å holde seg unna... og jeg har alderi spist det neste, så har ikke satt meg særlig inn i hvorfor man ikke kan spise det.. hva som evnt kan skje... men jeg spiser saltpølse, og spekemat om je gfår det servert... bærer på 3 åringen min, sklir sklibrett, får på ski, lever stort sett som normalt, men jeg syns det er greit å vite hva jeg har gjort, når jeg først kom på at man ikke skal spise det da...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Spekemat er jo skumlere enn svolværpostei!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Synes du skal bekymre deg mer for spekematen enn svolværposteien. Tungmetaller skader over tid, mens uhumskhetene som kan gjemme seg i spekematen kan skade barnet ditt etter ett eneste tygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå