Gjest Skrevet 6. januar 2010 #26 Skrevet 6. januar 2010 Vi har 118 m2 & er 5 stk. 4 soverom da, så guttene har vært sitt. Og mannen har ett eget kontor. Vi har absolutt nok plass og kommer ikke til å flytte. )
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #27 Skrevet 6. januar 2010 Takk for mange svar, ser folk har ulike meninger her.. Til og med noen som synes de har det trangt med 200 kvm, høres ut som rene palasset for meg:) Men folk er jo forskjellige, og alle hus er ulikt laget. God planløsning har myye å si! Andre igjen er fornøyd med halvparten.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #28 Skrevet 6. januar 2010 Vi er to voksne og to barn, og har en enebolig på 400 kvm. Skulle gjerne ha hatt mere plass Men dere må jo nesten se selv hva som holder for dere og hva dere har behov for.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #29 Skrevet 6. januar 2010 Jeg vet av en mor som bor med mann nummer 5 og sine 6 unger i alder 2-25år på 80 kvm. De er godt plantet på NAV kontoret men har råd til det meste allikevel. 3 soverom. Så tror nok du skal klare deg bra! Det kommer an på hvor mange soverom du har. Etterhvert som barna vokser til trenger de plass for seg selv og. Selv synes jeg at så lenge alle har muligheten for privatliv når man har behov for det så er det stort nok. Jeg skjønner ikke at enkelte lager flere unger enn de har råd å holde i hus.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #30 Skrevet 6. januar 2010 Vi bor 4 stk på 125 kvm. Vi blir ikke flere, men vurderer likevel å flytte for å få to stuer og to bad (har to toalett da). Så jeg syns det er i minste laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå