~anette & lukas + ella ~ Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Ella er 3,5 mnd gammel og får mme. Hun har aldri vært noen storspiser, men i de siste dagene synes jeg hun spiser veldig lite... I dag har hun kun spist 300 ml mme... Hun er for det meste blid og fornøyd, sover, tisser og bæsjer som normalt, men kan ikke la være å bli en smule bekymret når hun spiser så lite. Andre som opplever det samme? Si til meg at det er helt normalt (Da vi var på 3 mnd kontroll hadde hun gått fint opp i vekt)
eplepeple Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Vi hadde det sånn hele tiden vi med vår datter. Hun er nå 7 mnd og spiser fortsatt ikke mye. Men nok virker det som 300 ml er jo ikke så mye, men vi alle mennesker har dager der vi spiser mindre. Til og med de som ikke er storspisere i utgangspunktet Frøkna her har fått mme hele tiden og vi telte ml som gale. Hun spiste nok rundt 500-600 i døgnet, men kunne selvfølgelig ha dager innimellom der hun spiste mindre. Tror du kan slappe av siden hun hittil har gått fint opp i vekt og siden hun er fornøyd så tror jeg dere er trygge jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå