Gå til innhold

Trodde aldri jeg skulle si det..

Anbefalte innlegg

...men lysten på en liten til har allerede begynt å melde seg. For et par måneder siden syntes jeg de som hadde lyst å prøve på en til før første var 1 år var stein hakka sprø. Men nå har jeg visst blitt det selv. Får stjerner i øyene med tanken på spenningen ved å gå gravid og å få en til i hus.

Men blir uansett ikke ennå, da vi prøver å flytte på oss og praktiske ting rundt det. Så går fort 1 år før vi hiver oss på prøving igjen. Men jammen som ting forandrer seg gitt.

Kanskje all søvnen jeg fikk i jula har gjort meg tullete, hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141226613-trodde-aldri-jeg-skulle-si-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som meg! :) Og tenk hvor spennende å se hvordan den neste blir!!! Men vi venter litt vi og, selv om vi er på plass i hus og alt. Tror jeg må jobbe litt før jeg skal ut i permisjon igjen. Men en til håper vi det blir, helst mellom februar og juli på året. Hehe. Tenk å få nyfødt nå, i 25 minus, huff!!!

Annonse

ååå er der jeg også.

savner å være gravid, gå å vente, gjøre hundre ting for at dagene til termin skulle komme.(jaja halsbrann og urolige bein må jeg jo ikke glemme)

ultralyd

å få lille tassen opp i armene for første gang

bli kjent med hverandre

ååååå jeg gråt en liten tåre da jeg ryddet vekk 44 klær og 50 klær...

56 ligger ennå i en skuff, noe blir brukt men er vel ikke mye. men orker ikke rydde vekk.

elsker tassen men kjenner jeg har mer til overs til en til

men vil ha tidlig sommerbarn, så blir vel ikke før i 1011. rekker ikke stort til denne sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...