Gå til innhold

Maxi Cosi Mura - er den virkelig så dårlig?

Anbefalte innlegg

Jeg så at MCMura er på salg på Barnas Hus, og ville undersøke litt..så at i TV2HJ-testen i 09 scorte den dårlig - "ikke ei vogn du bør satse på", men det eneste som står er at den er tung, samt noe problem med sammenlegginga..

Noen med andre tanker og erfaringer med denne vogna?!?Kan den anbefales eller ikke? Og er det mange som kjøper på januarsalg?: )

Jeg er litt ny i dette gamet, skjø:-)

Fortsetter under...

Jeg har den vognen. Og syns absolut ikke den er så dårlig! Jeg er veldig fornøyd med min:-) Har lest testen jeg og,og skjønner ikke helt at man skal holde seg unna den vognen. Har både hatt simo og emmaljunga og de veier mere enn mura 4. Har ikke noe problem med å slå den sammen,tar faktisk veldig lite plass sammenslått!

Fått mass skryt av vognen min.( den er turkis) Har sett man får den i mange andre freshe farger også..

Jeg er super fornøyd!

Tusen takk for kjapt svar!: ) Så bra at du er fornøyd!

Det er akkurat det du nevner der jeg også har trodd...

Hørte nettopp noen som sa at TV2HD-testresultatene er kjøpt og betalt. Kanskje jeg ikke skal høre så mye på den; )

Noen andre som er enig med Anonym og er fornøyd, eller kanskje noen som har erfart at den er tung og vanskelig?

Får gå i tenkeboksen igjen og gruble.. : /

takk igjen!

Jeg har denne vognen og er kjempefornøyd med den. Er litt surt å se tilbudet fra Barnas Hus når jeg kjøpte den til full pris for ikke så lenge siden.

Jeg syns den er lett å trille, stødig, de to svingbare hjulene foran gjør at den snur kjempelett på liten plass. Bagen er passe stor og understellet blir ganske lite når du legger det sammen. Vi har såpass liten bil at str på sammenslått vogn var noe av det som avgjorde valget.

Har denne vognen vi og, veldig fornøyd og ser ikke helt disse problemene. Klart man finner alltid noe neg med alle vogner om man kikker godt etter, men har hatt mange vogner og denne liker jeg klart best.Får også veldig gode kritikker på barnevognguiden.no (tror det er det siden heter). Spør man de som faktisk bruker denne vognen i det daglige, er mitt inntrykk at de fleste er veldig fornøyde!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...