Gå til innhold

noen som har erfaring med baby (8 mnd her) og søvn? har litt problemer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

om det kan kalles problem da;)

trenger iallefall hjelp;) har spurt helsesøster,men synes ikke jeg fikk mye hjelp der..

hun legges rundt 19.30. sover sjelden etter kl 16. siste luren er på hlav time.

jenta vår våkner mange ganger i løpet av kvelden, sovner når hun får smokken i munnen. våkner igjen når vi legger oss,og sovner ikke før hun er i vår seng,sover ved siden av meg da.. senha hennes står inntil vår seng,nytter ikke å bare holde henne i hånden:/ vil jo helst at hun skal sove i si seng,pga vi sover på 150 cm,blir fort trangt da:( og jeg sover mest sannsynlig anspent..

ammer henne ikke lnger..

får flaske på morgenen rundt kl 6..

vurderer å flytte senga hennes inn på storebror sitt rom,blir det dumt når hun er så lita? storebror er 4 år,og veldig positiv til det:D har spurt han om lov;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen her, vår datter på 5 mnd kan også være urolig om kvelden, våkner mye og vi må gi henne smokk, og på natta havner hun oftei vår seng. Jeg ammer på natta, og det blir ofte mange ganger for å prøve å roe henne. Hun roer seg ofte når hun kan ligge inntil meg, men jeg vil jo helst at hun skal sove i egen seng.. Har begynt å lure litt på om hun får nok mat ellers. Vi har så smått begynt med grøt. Så snart som mulig skal vi flytte henne på eget rom. Husker at dette bedret seg da vi flyttet eldstemann.

Ikke så mye hjelp til deg kanskje, men du er ihvertfall ikke alene med dette problemet! :-)

Skrevet

takk for svar:)

må vel kanskje flytte henne inn på storebrors rom,håper det blir bedre da...:)

Skrevet

Vi hadde samme problemet her, helt til jeg skjønte at han faktisk trengte mer mat på dagtid. Vår gutt er 7,5 måned og var inntil for to uker siden helt umulig å legge våken. Han måtte sovne ved puppen og sov i maks 1,5 time før han våknet igjen. Så det var mye løping frem og tilbake før han sovnet. Nå legger vi han kl 19.30 og han sover til kl 2. Da vil han ha nattmat - for det har jeg ikke klart å venne han av med ennå... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...