Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var hos gynekologen igår og der var den ene eggposen på venstre siden på 16 mm og den på høyre var 15,5. Han sa at det er på venstre side eggløsningen skjer...men det er på høyre det stikker skikkelig og gjør vondt. Har så vidt kjent noe på høyre siden. Hmm:) Spent når jeg scannes på CFC og ser hvilken side det blir på:) Hva tror dere???

Skikkelig dyrt nå med fly...så da ble det nattbussen ned på torsdag kveld... inseminasjon klokka 9.00 og fly hjem igjen kl 15! For 1000 kroner. Ikke værst:) Tusenlappen er ikke inkludert inseminasjonen da men..hehe!

Håper så virkelig at det klaffer denne gangen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141226125-ny-inseminasjon-p%C3%A5-fredag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God Tur nedover til Køben og lykke til denne gangen.

Måtte dere være noen gull egg som slippes løs:)( 1 gull egg er jo nok)

Selv går jeg i ventemodus og må nok gjøre det de neste 10 dagene også før jeg får vite om mine drømmer snart går i oppfyllelse.

Krysser fingre for oss begge at det klaffer denne ganger.

Det kan godt være at eggløsningen skjer på høyre side. De er jo nesten like store, og har enda et par dager hvor de vokser. Det er ikke sikkert de vokser like mye på de dagene. Scanner CFC før inseminasjon? Det gjorde de ikke på meg, men jeg tok eggløsningssprøyte så da kan det kanskje være derfor. Skal du ta eggløsningssprøyte?

Lykke til, jeg krysser fingrene!

Lykke, lykke til! Vi får satse på at januar er vår måned :)

Jeg insemineres i naturlig syklus, og testet positivt for EL nå i kveld...så nå er flybillettene bestilt. Vi drar begge to denne gangen også - ikke fornuftig økonomisk sett, men det føltes best :) Må si jeg begynner snart å pønske på å bruke hormoner, sånn at man har litt mer kontroll på syklusen. Trodde ikke EL var før lørdag, så har avtalt masse møter på jobb i morgen... Menmen, forsøket er verdt litt rot på jobb, og vi får håpe vi begge får et positivt resultat denne gangen! God tur, og lykke til, som sagt :)

Tusen takk for alle lykkeønskningene:)

Drar med nattbussen ikveld, og er superspent! Sist gang var eggposen allerede på 20 mm og fikk beskjed om å ta eggløsningssprøyte så fort som mulig å komme ned morgenen etter....så da ble alt så hastverk!

Denne gangen har jeg jo hatt gooood tid:) Var jo hos gyn på tirsdag og nå har jeg igrunn bare ventet...

Denne gangen hadde jeg egentlig bestemt meg for å ikke ta eggløsningssprøyte....prøve uten noe som helst! Men når jeg var hos gyn på tirsdag så spurte jeg om det hadde noe å si...og da sa han NEI! Det eneste var jo at da vet man akkurat når eggløsninger skjer!

Så da tok jeg det denne gangen også:)

MEN hvis det ikke klaffer denne gangen heller(gud forby) så skal jeg bare prøve med eggløsningstester...og når den blir positiv så drar jeg dagen etter!

Lykke til alle dere andre der ute... det er så spennende når det kommer opp beskjeder her inne om at en har lyktes...og jeg håper det skjer med alle oss i januar:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...