Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Hei, er en gammel bruker som har hatt en lengre pause herfra.. Synes naa det virker saa stille her. Ser paa det saaklart som positivt ;-) Mange som har blitt gravide?? Ser Snoefilla har klart det..Godt aa lese hvertfall..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 hei:) mange som klarte det her inne før jul ja:))) vet ikke hvor ang pause du har hatt herfra da...... men nå er vi mange som starter nå på nyåret og med spray og sprøyter og hele greien igjen etter jule ferie:)) selv skal vi ha vårt 3 forsøk...begynner på spray i morgen.. du da?kanke huske nicket ditt si vi har gjerne ikke vært her samtidig før........?
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Hei, og takk for sist:) Hvordan går det med deg?? Jeg har vært innom her de siste dagene og oppdatert meg på gamle kjente etter en laaaaang pause. Mange av de gode, gamle som har lyktes nå, mens atter andre har stilt seg i adopsjonskø. Jeg er en av de som skal adoptere. Har papirene liggende på Sri Lanka, og krysser fingre og tær for en ikke altfor lang ventetid...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Er nok godt over ett aar siden jeg var innom ja.. Har kikka litt innom for aa se hvordan det gikk med noen av de jeg ble "kjent" med her inne, men ikke bidratt saa veldig..
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 Hei Froya og takk for sist! Og godt nytt aar ja.. Det var lenge siden ;-) Hvor lenge har dere venta paa svar ang adopsjonen da? Haaper virkelig det ordner seg altsaa.. *krysser fingrene* Her er alt bra. Vi var saa misfornoyde med forrige klinikk at vi har naa bytta. Og gubbens frosne svoemmere kom til vaar valgte klinikk like foer jul ;-) Saa naa skal vi i "intro samtale" i slutten av Jan. Saa er det noen blodproever etc som maa taes saa klart. Haaper paa aa faa gjort dette snarest. Satser paa aa starte om noen maaneder om alt ordner seg.. Gleder meg veldig ;-)Haaper alt gaar i orden denne gangen
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Vi har kun ventet en liten mnd, så lenge igjen enda:) Guri, dere har jammen ventet lenge på og få de frosne små utlevert, har dere ikke?? Synes og huske at du irriterte deg over dette sist vi "pratet"? At det skulle være så vanskelig. Stemmer ikke det? Lykke til med intro samtale, og forsøket!! Denne gangen skal du lykkes:)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2010 Aah ja, det gamle sykehuset var veeldig vanskelige.. Men, det nye vi valgte har vaert kjempeflinke og veeldig raske. Det var en del papirer og slikt som maatte komme i orden foerst. Men der vi skal starte naa har vaert kjempe effektive, saa naar de fikk den endelige klargjoeringen saa gikk det ganske fort.. Haaper bare svoemmerne hadde det bra paa turen og at det ikke var noe kluss vi ikke vet om enda.. Og bare for aa irritere oss mer saa sendte den gamle klinikken oss regning for oppbevaring, etter at de hadde sendt varene!! Hahaha for noen rotekopper.. Glad vi ikke skal holde paa der lengre altsaa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå