lale Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 6 uker og fra forrige uke har hun fått både skummet og slimete avføring fargen er grønn eller gulgrønn,, rumler i magen og vil ikke ta puppen , særlig venstre pupp , og når hun suger høyre pupp , suger hun bare i ca 10 min så slipper hun og nekter , noen som ver hva kan det være ? hun har fått både mm og mme siden fødselen. vi skal til 6 ukers kontrol på torsdag.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Må bare svare på noe av det du skriver her. Da jeg ammet jenta mi så slapp hun puppen etter alt fra 8-15 minutter hver gang, og da fikk hun faktisk i seg det hun skulle, og gjerne litt til. Så her var det å bytte pupp annenhver gang hun skulle die. Hvis du er lettmelket og har masse så kan det jo godt være hun faktisk er fornøyet etter 10 minutter? Skummet avføring kan være at hun har mye luft i magen og noe av dette blir med i avføringen? Jenta i hadde også gulgrønn avføring til tider. Som jeg forstod så hadde det med at den lille kroppen skilte ut avfallstoffer i kroppen? Hvis du er veldig usikker, barnet virker plaget over lenger tid, får feber ol så kontakter du helsestasjon eller lege. Bare lufter tankene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå