Carina har to små gull Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 var like før jeg ringte legevakta. Jeg lå bare å krøkte meg.Våknet 0230 med sinnsyke smerter nederst til venstre i magen. Tok en el test og testen var ganske så positv. Er de verste el smertene jeg noensinne har kjent.... Kan jo ha vært luftsmerter også. Var skikkelig ondt når jeg trykte meg på magen. Idag er jeg øm der nede, men er heldigvis bedre idag, men kjenner det godt enda.
Lille diamant Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Hei Carina! Ville bare si at jeg hadde slike intense EL-smerter de første mnd etter utskrapningen i august. Hadde og veldig vonde menssmerter, og det har egentlig ikke blitt noe bedre ennå...så tror kroppen forandrer seg etter man har vært gravid og mistet. Er skikkelig ubehagelig å ha det sånn, så får håpe det var denne ene gangen for din del.
Bringebærmamma 160611 Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har hatt så vonde EL smerter en gang at jeg besvimte. Jeg kjenner EL, og har opplevd at de kan være veldig vonde, og man er øm i magen dagen etter. Min erfaring er at det er unntaksmessig at det gjør så vondt. Grattis med overstått EL hvertfall, krysse krysse fingre for klaff ;-)
Carina har to små gull Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2010 Tror det ble full klaff ja. Hadde sex bare et par timer før smertene satt inn. Satser på at det va el smerter Var litt øm i hele går, men idag er jeg helt bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå