bringebærsnipp Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Etter ett års prøving hvor egget ikke ville feste seg, tok jeg et siste forsøk før jeg skulle til legen og undersøkes, men med bidronninggele og wild jam som mange fertilitetsklinikker anbefaler hvis man sliter med å få det til. bidronninggele frem til EL, 3 dager etter EL full dose wild jam frem til IKM, og jammu meg satt ikke egget! <3 Wild Jam øker det naturlige progestronet i kroppen, ikke noe hokkus pokkus med andre ord. Kunne merke forskjell i utfloden. Antagelig det jeg "mangla" Skriver det her, for tenker det er fler her inne i samme situasjon, det er verdt et forsøk! :-D FULL TREFF for meg
Blinkimom Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Takk for tips! Og gratulerer så masse til deg )
Puppen og lillemor Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 oi oi oi.. dette er sånn jeg liker å høre.. har fulgt samme oppskrift som deg denne pp (bidronninggele før el og wild yam etter).. IKM i morgen eller fredag!! Krysse fingre, tær og alt som kan krysses.. send gjerne litt babystøv Og gratulerer så masse med spire!! Bedre start på året kunne du vel ikke ha fått..
tregosten Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Tusen takk for dette innlegget!!! :-D Skal begynne på det neste pp. Hurra for at du har blitt smelt på tjukken!! ;-D
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 gratulerer så mye:) men hvor får man kjøpt det der? er i vår 7 pp, venter mens om 1,5 uke ca, så veit jo ikke om jeg er gravid nå da,men....
Puppen og lillemor Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 jeg kjøpte både bidronninggele og wild yam på helsekostforretning.. tror du får kjøpt på nett også - finner sikkert hvis du googler det..
Bringebærmamma 160611 Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Gratulere, gratulere så masse Bringebærsnipp ;-D Dette var oppløftende lesning, spesielt med tanke på at jeg har tatt bidronninggele denne syklus. Sitter nå med EL smerter i skrivende stund, så EL kommer trolig i løpet av veldig kort tid. Har også Wild yam klar når EL er over. Bidronninggele og Wild Yam kan både kjøpes på nett og i helsekostbutikk. Min erfaring er at det faktisk er billigere å kjøpe på nett, i tillegg er det veldig rask ekspedisjon. Jeg bestilte kl 12 dagen før nyttårsaften og dagen etter, på nyttårsaften lå brevpakken i posten ;-) Jeg bestilte via noe som heter urtesenteret. Krysser fingre for lykke med bidronninggele og wild yam til alle prøvere ;-D
ilo80, 1ma Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Takk for rådet:) Da var det bestillt, og håper det hjelper denne perioden:)
bringebærsnipp Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2010 lykke til til dere alle og takk for gratuleasjoner! :-D Sender masse babystøv til dere alle!!! :-D Jeg kjøpte bidronninggele på helsekost og wild jam på urtesenteret som dere nederst her, og ja, det var mye billigere der! Hadde kjøpt damiana og jeg da, men den fikk jeg aldri brukt...;P heldigvis! Håper det funker for flere enn meg og gjør det det så skriv det her da dere. er spennende. Jeg har troa på at wild jam'en hjalp egget å endelig feste seg. ikke et blodspor denne gangen, pleide å spotte masse. Men har ogs¨tatt godt med omega 3 og multivitamin/mineraltilskudd. Igjen, masse lykke til! jeg krysser fingre og tær for dere alle.
Hedda39 Skrevet 7. januar 2010 #10 Skrevet 7. januar 2010 Hjertelig takk for tipset,.. skal prøve wild jam etter El,.. er vel for sent å begynne med bidronninggele,.. er på dag 4 nå,... men løper og kjøper om jeg kan ta det likevel;) Får man kjøpt bege deler på helsekost?? Har noen erfaring med dette kombinert med pergo?? Lykke til med babisen i magen: ) Klem
GogJSpentNå Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 Gratulerer så mye å takk for tipset.. Er bare i min 3 pp snart så skal prøve litt til før jeg bestiller dette.. Brukte ca 6 pp på den første så håper det går like fort denne gangen.. Er litt utolmodig..
bringebærsnipp Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2010 man får kjøpt begge deler på helsekost, kan hende de må bestille for deg. men er billigere på urtesenteret for wild jamen i allefall og pakka kommer innen 1 el 2 dager. Har ingen erfaring sammen med pergo... Lykke til!
Carina har to små gull Skrevet 7. januar 2010 #13 Skrevet 7. januar 2010 Gratulerer så masse med spira:) Har også trua på wild yam. Ble gravid sist da jeg brukte det. Men endte desverre i en ma. Men prøver det på nytt.
Hillbillie Skrevet 7. januar 2010 #14 Skrevet 7. januar 2010 Gratulerer så mye bringebærsnipp!!!:-) Skal man begynne med bidronninggele med en gang tanta kommer? Og wild jam rett etter positiv el-test?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 7. januar 2010 #15 Skrevet 7. januar 2010 Dette lurer jeg også på, er på syklusdag 5 i dag og dro strake veine og kjøpte bidronningsgele.....1 tbl daglig:) Men skal man slutte med de når EL kommer eller???? Og når starte med wild jam??? Er det også tabletter??? Takker for svar:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 8. januar 2010 #16 Skrevet 8. januar 2010 Dytter denne da jeg så spent på svar.....
MiraculixGRAVID Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 Da er dette bestillt hos meg også :-) Men jeg lurer også på hvordan dette fungerer samen med pergo?
Bringebærmamma 160611 Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 Bidronninggele kan man ta fra mens begynner og fram til EL. Når man har hatt EL venter man 2-3 dager før man begynner med Wild Yam. Ut i fra de innleggene jeg har lest her på forumet har de som er blitt gravide med Bi.gel og W.jan tatt dobbel eller trippel dose av det som står på boksen. Bi.gel er tabletter, og W.jan er kapsler. Jeg tror jeg også har lest her inne på forumet at man skal bruke W.jan med forsiktighet om man går på pergo - men er usikker her! Denne syklus har jeg tatt Bi.gel fra da mensen slutta og fram til EL (fordi jeg ikke fikk tak i Bi.gel før, dette var i jula). I dag morges har jeg begynt på W.jam, nå er det ca 2,5 dag siden EL. Jeg har tatt/tar trippel dose. Lykke til alle jenter, håper bi.gel og w.jam gjør susen for flere her inne ;-D
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. januar 2010 #19 Skrevet 9. januar 2010 Men lurer litt på om man slutter med bi. gel når man begynner på Wild Yam?? Eller er dette noe man kan fortsette med å ta???? Selv går jeg på trippel pergo denne mnd. og må da selvsagt undersøke litt mer ang. W. yan føler jeg, men jeg har alt startet med Bi. gel.........men lurer på om jeg skal slutte å ta de når EL kommer?? Står jo mye bra om de på pakken, så lurer på om jeg kan fortsette å ta dem..... Klem fra meg
bringebærsnipp Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #20 Skrevet 9. januar 2010 Det jeg gjorde som jeg lette frem rundt på nettet: 1 dag mens frem tilogmed positiv EL test: 1 kapsell bidronninggele hver dag, (full doese) så sluttet jeg når testen var positiv. 4 dager etter positiv EL test ( har ikke EL før 1-2 dager etter pos test) begynte jeg på Wild Jam på kvelden. Jeg tok ikke mer enn pakkeanvisningen. Full dose hver dag. Kapsler. Fulgte vedlegget om 2 kapsler 3 ganger om dagen. Dosen kan variere pga hvor mye kapslene inneholder. Sluttet dagen før forventet mens. Det som er litt morsomt er at wild jam hadde en uventet bivirkning på meg. Fikk veldig sexlyst og tidenes orgasmer, aldri opplevd maken. skulle nesten gått på dem hele tiden.... he he..;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå