Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Skrev her forrige uke at jeg venta på mensen igjen. Har hatt den en gang siden fødselen (snuppa er snart 4 måneder) og det er snart 7 uker siden (ammer ikke og har slutta å pumpe for 3 uker siden). Tok en test sist forrige lørdag - negativ. Så nå har jeg egentlig slutta å vente både på mensen og på positiv test. Trodde virkelig ikke det skulle ta så lang tid før kroppen kom inn i rute, men ha ha, jeg burde jo ha skjønt det Jeg får vel fortsette å ta en test i ny og ne, hvem vet
melkekua™ Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Selv om du har hatt mens en gang etter fødsel så betyr det dessverre ikke at den er i rute ennå. Det er ikke uvanlig at det kan ta opptil 1 år etter fødsel før den blir regelmessig. Hvis du er en prøver så håper jeg det klaffer for deg snart ;o)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 ja, er sånn halvveis prøver. I alle fall en ukes tid til. Om jeg ikke blir gravid innen da så skal vi vente til høsten pga økonomi. Så det blir spennende å se om jeg får positiv test eller om vi må vente til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå